Timpppa
Blev medlem:
6 jul 2009
Inlägg:
8 113
Mottagna gillanden:
3 917
Födelsedag:
maj 13
Ort:
Väsby
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. thelars
      thelars
      Köpte en Ipad av mig. Snabb kommunikation, trevlig och snabbt betalat. Nöje att göra affär med!
    2. pannnkakan
      pannnkakan
      Köpte en iPhone XS Max 256gb av @Timpppa , mycket trevlig. Snabb och smidig affär. Rekommenderas!
    3. hiro
      hiro
      Köpte en iPhone XS av Timpppa. Svarade på bud inom minuter, postade samma dag, kom fram nästa. Telefonen i toppskick som utlovats; kan inte annat än rekommendera.
    4. Knibbeman
      Knibbeman
      Tja såg att du skrivit i en gammal tråd angående pixel 2 XL skärmskydd (inte glas) som täckte hela skärmen, vart fann du det ? Trevlig helg !
    5. livinl0ud
      livinl0ud
      Bytte min Apple iPhone XS mot en Samsung Galaxy S10+ med @Timpppa. Snabb leverans och välpaketerat. Allt var i utlovat skick. Alltid ett nöje att göra affärer med Timpppa. Har mina varmaste rekommendationer!
    6. Asad91
      Asad91
      Köpte dbrand från @Timpppa toppen säljare med god kommunikation samt snabb leverans. Rekommenderas varmt
    7. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Köpte ett skal av @Timpppa smidig affär som innan , rekommenderas varmt
    8. Hessi
      Hessi
      Sålde ett Spigen-skal till Timpppa. Super kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas!
    9. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte ett fabric case och några skins till Google Pixel 3 av @Timpppa. Snabb leverans och välpaketerat. Grymt trevlig kontakt. Alltid ett nöje att göra affärer med @Timpppa. Mina varmaste rekommendationer!
    10. lulzfactor
      lulzfactor
      Köpte en mate 20 pro, mycket smidig affär och trevlig kille. Rekommenderas!
    11. Stonevalley
      Stonevalley
      Köpte en Pixel 3 XL av @Timpppa Affären var mycket smidig och jag fick chans att prova den irländska när vi möttes innan köpet genomfördes. Rekommenderas varmt!
    12. wyfer
      wyfer
      Köpte ett dbrand av Timpppa, skickades snabbt och allt var i sin ordning. Kan inte annat än att rekommendera!
    13. rickards
      rickards
      Sålde en iPhone till @Timpppa, snabb kommunikation och snabb betalning. Inga konstigheter :) Rekommenderas!
    14. peter233
      peter233
      Köpte en Samsung Galaxy Watch 46mm. Trevlig kille, klockan var i perfekt skick och han skickade snabbt. 5 stjärnor :).
    15. silverfang
      silverfang
      Köpte dbrand skin av @Timpppa alltid lycka trevligt o göra affärer ihop! Rekomenderas
    16. karhart
      karhart
      Köpte en Samsung Duo laddare. Väl förpackad, entusiastisk kommunikation! Mycket trevlig och engagerad herre! :) Rekommenderas!
    17. gneken
      gneken
      Köpte skin av @Timpppa, levererades per post som det skulle. Rekommenderas.
    18. Gustav Karlsson
      Gustav Karlsson
      Köpte en Apple Watch Series 4 av @Timpppa. Smidig affär, snabb frakt och utlovat skick på klockan. Rekommenderar! :)
    19. Dejan195
      Dejan195
      Köpte Dbrand skin till iPhone XS Max. Jättebra kommunikation, bra packat och leverans. Rekommenderas!
    20. BigF
      BigF
      Bytte till mig en Google Pixel 3 XL från @Timpppa. Tredje affären jag gör med denna sympatiska och trevliga herre. Rekommenderas varmt!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    maj 13
    Ort:
    Väsby
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Pixel 7 Pro
    Platta:
    Ipad Pro M1

    Signatur

    Telefon: Iphone 15 Pro Max & Pixel 8 Pro. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...