Jimmy 76
Senaste aktivitet:
18 mar 2024 kl 20:45
Blev medlem:
16 dec 2017
Inlägg:
353
Mottagna gillanden:
381
Födelsedag:
9 sept 1976 (Ålder: 47)
Ort:
Lidköping
Sysselsättning:
Undersköterska

Jimmy 76

Teen Droid, 47, från Lidköping

Medlem
Jimmy 76 sågs senast:
18 mar 2024 kl 20:45
    1. HaloGuilty
      HaloGuilty
      Köpte en Moto One av @Jimmy 76. Bra kontakt och snabb leverans. Rekommenderas starkt!!!
    2. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte en Google Pixel 3 XL och ett Google fabric case av @Jimmy 76. Allt var i nyskick. Snabb leverans och välpaketerat. Grymt trevlig kontakt, 10/10 Goodguy! Rekommenderas varmt att göra affärer med!
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    3. Timpppa
      Timpppa
      Sålde ett skal till Jimmy. Allt gick smidigt och trevligt till! Rekommenderas varmt!
    4. wiper
      wiper
      Köpte en Ticwatch E av Jimmy76. Snabb leverans,trevlig kommunikation.Rekommenderas!
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    5. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte en telefon av @Jimmy 76. Snabb leverans och välpaketerat. Mycket trevlig kommunikation. Smidig första affär och absolut inte den sista. Rekommenderas varmt att göra affärer med!
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    6. masa69
      masa69
      Sålde en Smartklocka.. Hur smidigt som helst
      Rekommenderas.!
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    7. vibsp97
      vibsp97
      Köpte diverse skal till iPhone x av Jimmy76. Bra kommunikation, snabb frakt och totalt sett en väldigt smidig affär. Rekommenderas!
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    8. mb-dape
      mb-dape
      Köpte en Note 9, swishade pengarna och hade telefonen på posten dagen efter. Väl paketerad och i toppskick. Mycket bra säljare!
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    9. fluppen
      fluppen
      Köpte mobiltillbehör av Jimmy, smidig kommunikation, snabbt skickat och prylen i sin ordning.
      Jimmy får varma rekommendationer av mig.
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    10. TriNitro
      TriNitro
      Köpte en LG G7 av @Jimmy76. Mycket bra och trevlig kommunikation, bra pris och snabbt skickat. Kort sagt är jag supernöjd!
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    11. Hnqeee
      Hnqeee
      Min första affär på swedroid var suveränt! Köpte en Oneplus 6T av @Jimmy 76 . Superimponerad av säljaren! Packning och kommunikation var superb!
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    12. SunEr
      SunEr
      Valde att göra min första affär med @Jimmy 76 sedan medlem, 6T plastskyddet kom precis som lovat, smidigt med betalning, kommunikation och uppföljning ifall jag fått leveransen. Tillit på topnivå.
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    13. Cblucher
      Cblucher
      Smidig och snabb affär.
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    14. macedon2000
      macedon2000
      Köpte tillbehör till min s9+.
      Fick grejerna efter en dag. Pålitlig och inga konstigheter att göra affärer med.
      Rekommenderas.
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    15. rince0r
      rince0r
      Köpte en p20 pro av @Jimmy 76. Alltid lika bäst, supersnabb leverans och toppskick!
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    16. Exxpert
      Exxpert
      Köpte en lur åt svärmor av Jimmy. Hon verkar nöjd, då är allt bra :D rekommenderas varmt!
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    17. Gustav Karlsson
      Gustav Karlsson
      Sålde en P20 Pro till @Jimmy 76. Som alltid är han trevlig och pengarna kommer på direkten. Haft flertalet affärer sinsemellan och ser gärna att det blir fler framöver! :)
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    18. polar590
      polar590
      Köpte en iPhone x av Jimmy 76 och han är en pålitlig och trevlig person,allt var som utlovat,kan bara rekommendera denna säljare
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    19. Kimmen99
      Kimmen99
      Köpte glas skydd samt skal till iPhone 7/8 plus. Snabb och smidig affär och grejorna var bra paketerade.
      Rekommenderas
      1. Jimmy 76 gillar detta.
    20. pitrus-
      pitrus-
      Köpte en Ticwatch E av $Jimmy_76. Grymt snabb respons, väl paketerat och snabbt ivägskickat. En rejäl tumme upp!
      1. Jimmy 76 gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    9 sept 1976 (Ålder: 47)
    Ort:
    Lidköping
    Sysselsättning:
    Undersköterska
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    s23 ultra