Dan1jel
Senaste aktivitet:
19 mar 2024 kl 11:05
Blev medlem:
19 okt 2009
Inlägg:
912
Mottagna gillanden:
522

Har som vän 1

Dan1jel

Adult Droid, från Stockholm

Medlem
Dan1jel sågs senast:
Ser på ämne Vilken klocka? Garmin?, 19 mar 2024 kl 11:05
    1. AxxT
      AxxT
      Köpte en väder station. Bra kommunikation. Snabbt leverans, och bra packat! Allt toppen!
      1. Dan1jel gillar detta.
    2. zulle
      zulle
      Sålde en Casio klocka till @Dan1jel. Snabb betalning och suverän kontakt. Kan inte annat än rekommendera varmt.
      1. Dan1jel gillar detta.
    3. Bowe
      Bowe
      Köpte laddställ för apple prylar, oöppnat och allt enligt annons. Kan bara rekommendera 5/5
    4. ajo.lill
      ajo.lill
      Sålde en Nest Mini till @Dan1jel, allt gick smidigt, fick pengarna supersnabbt och allt var frid och fröjd! Rekommenderas! 5/5 donuts.
      1. Dan1jel gillar detta.
    5. torsktunga
      torsktunga
      Sålde en Casio Protrek till Dan1jel och det gick precis lika smidigt och trevligt till som förra gången! Rekommenderas varmt! :)
    6. Jockmokk
      Jockmokk
      Sålde en Nest mini, inga bekymmer och pengarna trillade in fort. Rekommenderas varmt :)
    7. Maxisen
      Maxisen
      Sålde en iPad till @Dan1jel bekant som han gick i god för. Smidig kommunikation och affär, rekommenderas!
    8. Kexchoklad
      Kexchoklad
      Sålde en väska till Danijel, snabbt och smidigt!
    9. R3b0rn
      R3b0rn
      Köpte en iPhone 6s Plus som reserv telefon. Perfekt paketerat och trevlig kommunikation.
      Rekommenderas varmt!
    10. torsktunga
      torsktunga
      Köpte ett par Motorola lurar av Dan1jel. Trevlig som vanligt och snabb smidig affär! Rekommenderas! :)
    11. ola1978
      ola1978
      Sålde google wifi till denne trevlige herre! gott snack och solklar GG:)
    12. Maskinen
      Maskinen
      Köpte en klocka som såldes åt en tredje part. Trots detta gick allt supersmidigt, bra och trevlig kontakt, rekommenderar!
    13. livinl0ud
      livinl0ud
      Bytte bort min Google Pixel 4 + pengar mot en Apple iPhone 11 Pro med @Dan1jel. Utan tvekan en av dom trevligaste jag haft att göra med på Swedroid. Kommunikation i världsklass! Har varit en smidig affär från början till slut utan några konstigheter. Har mina varmaste rekommendationer att göra affärer med!
      1. Dan1jel gillar detta.
    14. torsktunga
      torsktunga
      Köpte en Pebble Time Steel av Dan1jel. Supersmidigt möte och trevligt! Rekommenderas! :)
    15. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Sålde en Qi laddadpter. Snabb förskottsbetalning och trevlig kommunikation!
    16. patrick0209
      patrick0209
      Sålde ett Xiaomi Mi Band 3 till @Dan1jel
      Snabb & Smidig betalning via Swish.
      Betalade när jag var i Prag men var OK för honom att jag skickade när jag kom hem.
      Så bra massa +++++ från mig
    17. Droid55
      Droid55
      Sålde skal och skärmskydd till Pixel 2. Snabb betalning och trevlig köpare. Rekommenderas varmt!
    18. MineFrost
      MineFrost
      Sålde en Google Home Mini till @Dan1jel. Trevlig och var villig att vänta en vecka på att jag fick hem den. Allting plus.
    19. avenger
      avenger
      Sålde en trådlös laddare till @Dan1jel. Snabbt och smidigt!
    20. Cblucher
      Cblucher
      Smidig och snabb affär.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Hemsida:
    http://dan1jel.github.io
    Ort:
    Stockholm
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Google Pixel 6
    ROM:
    Vanilla
    Platta:
    Dell Chromebook 13
    ROM:
    PopOS 21.04
    Övrigt:
    Casio G-Shock: GWG-1000-1A3ER / GBX-100-7 / MT-G B1000D-1A
  • Laddar...