kissidor
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 04:47
Blev medlem:
13 aug 2012
Inlägg:
2 224
Mottagna gillanden:
2 296

kissidor

Professional Droid

Medlem
kissidor sågs senast:
28 mar 2024 kl 04:47
    1. Droid96
      Droid96
      @kissidor var ett sant nöje att göra affär med. Allt var perfekt (kommunikation i text inför affären, själva varan, pratstunden IRL). Kan enbart ge mina varmaste rekommendationer.
      1. kissidor gillar detta.
    2. Matteus
      Matteus
      En jättebra affär! Hon var trevlig och seriös. Rekommenderas!
      1. kissidor gillar detta.
    3. Miiliio
      Miiliio
      Har gjort minst 20tals affärer med kära @kissidor sedan juli 2016 . Alltid seriös, trevlig och hjälpsam.
      Köpte senast en Iphone av tant och allt var som utlovat plus mer än så.

      Rekommenderas STARKT av mig och är tacksam över alla fina affärer vi har gjort.
      1. kissidor gillar detta.
    4. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte en Samsung Galaxy Tab S4 WiFi + 4G av @kissidor. Allt var i utlovat skick. Snabb leverans och välpaketerat. Mycket trevlig kontakt via PM. Smidig affär från början till slut. Har mina varmaste rekommendationer!
      1. kissidor gillar detta.
    5. Oceanic
      Oceanic
      Exceptioniellt bra säljare som skickar snabbt och allt var i mkt bra skick, även trevlig kommunikation. Köpte mate 20x
      1. kissidor gillar detta.
    6. NiQ3
      NiQ3
      Sålde ett skal till @kissidor
      Trevlig kontakt o snabb betalning!
      1. kissidor gillar detta.
    7. easycure1974
      easycure1974
      Sålde ett skal till kissidor, snabb betalning och inga problem. Rekommenderas
      1. kissidor gillar detta.
    8. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Fick hem en mi max 3 global version i dag. Perfekt skick även denna gång. Mina varmaste rekommendationer. Tack för bra och smidig affär.
      1. kissidor gillar detta.
    9. borstarmicke
      borstarmicke
      Sålde denna gång till @kissidor, en Moto G6 plus. Även denna gång var det en smidig affär med bra, trevlig kommunikation och hon betalade dessutom supersnabbt! Rekommenderas starkt!
      1. kissidor gillar detta.
    10. Robin.Karlsson
      Robin.Karlsson
      Köpte en mediapad M5 kit utav @kissidor, som alltid snabbt och smidigt och vansinnigt bra packat! Kan ge mina varmaste rekomendationer
      1. kissidor gillar detta.
    11. Hanseman
      Hanseman
      Köpte en Huawei P20 pro, har även sålt till Kissidor. Alltid otroligt bra och snabb konversation. Allt enligt beskrivning. mycket bra packat. Gör gärna affärer igen. Rekomenderas starkt, du kommer inte att bli besviken.
      1. kissidor gillar detta.
    12. Mohnke
      Mohnke
      Sålt och köpt till/av @kissidor Mycket smidig och trygg affär. Hoppas vi kan göra ytterligare affärer :-)
      1. kissidor gillar detta.
    13. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte en Huawei MediaPad M5 8.4" av @kissidor. Surfplattan var i absolut nyskick som utlovat. Mycket välpaketerat och snabb leverans. Grymt trevlig kontakt. Gör gärna fler affärer i framtiden. Mina varmaste rekommendationer!
      1. kissidor gillar detta.
    14. Opinion carb
      Opinion carb
      Köpte en zenfone 5z av @kissidor och det gick otroligt smidigt och smärtfritt. Mobilen skickades direkt efter jag betalat och allt var som utlovat! Rekommenderar starkt!
      1. kissidor gillar detta.
    15. sydeu
      sydeu
      Sålde ett par hörlurar till kissidor, mycket smidig affär, rekommenderas!
      1. kissidor gillar detta.
    16. Zoobo
      Zoobo
      Andra gången jag gör affär med @kissidor Blixtsnabb betalning och en grym kommunikation en rikrätig trevlig person som jag rekommenderar till alla swedroidare. Tack igen.
      1. kissidor gillar detta.
    17. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Bästa köpet hittills på Swedroid. Mycket trevlig och hjälpsam säljare, som gör allt för att du ska bli nöjd med affären!
      1. kissidor gillar detta.
    18. newburger
      newburger
      Sålde en Tabpro S till kissodor. Trevlig kommunikation och mycket smidig affär. Rekommenderas!
      1. kissidor gillar detta.
    19. henel321
      henel321
      Köpte en surfplatta av Kissidor. Supertrevlig konversation och smidig affär med vara i toppskick, rekommenderas varmt!!
      1. kissidor gillar detta.
    20. Seko
      Seko
      Underbar person körde telefonen hem till mig rekommenderas starkt
      1. kissidor och henel321 gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra
    Info:
    med dubbla sim för jobb och privat
    Telefon 2:
    iPhone 13 mini
    Info:
    istället för plånbok
    Telefon 3:
    Google pixel 7 pro
    Info:
    reserv
    Platta:
    iPads pro 12.9 2021/air 2022/mini 6
    Platta 2:
    tab s8 ultra/tab s8/oneplus pad
    Övrigt:
    CC+GTV 3 st, Acer CB Spin 713
  • Laddar...