livinl0ud
Blev medlem:
4 feb 2016
Inlägg:
3 824
Mottagna gillanden:
5 643
Ort:
Karlskoga

livinl0ud

Android Apprentice, från Karlskoga

Medlem
    1. patrick0209
      patrick0209
      Köpte en NY Apple Original lightning kabel av @livinl0ud
      Snabb och tydlig info via PM som vanligt
      1. livinl0ud gillar detta.
    2. Rizze82
      Rizze82
      Köpte en Samsung tab a6 av @livinl0ud och är super nöjd. Bra kommunikation, snabbt skickad och väldigt bra paketerat. Rekommenderas varmt. Mvh Rizze82
      1. livinl0ud gillar detta.
    3. aless
      aless
      Köpte en Samsung DeX station av livinloud, allt var som förväntat och det var en smidig affär. Rekommenderas
      1. livinl0ud gillar detta.
    4. polar590
      polar590
      Köpte ett skärmskydd av livinloud,allt var som utlovat,och snabb leverans,Kan verkligen rekommenderas
      1. livinl0ud gillar detta.
    5. silverfang
      silverfang
      Köpte skärmskydd av @livinl0ud toppen säljare bra kommunikation och efter nångra min så var frakten bokad, rekommenderas varmt och hoppas på fler affärer i framtiden.
      1. livinl0ud gillar detta.
    6. R3b0rn
      R3b0rn
      Ännu en affär och än en gång bara glada miner. Sålde en DEX. Snabb betalning och raka rör. Ser fram emot fler gånger! Varma Rekommendationer!
      1. livinl0ud gillar detta.
    7. Armine
      Armine
      1. livinl0ud gillar detta.
    8. R3b0rn
      R3b0rn
      Gjorde ett trevligt byte med livinl0ud och allt gick super smidigt som vanligt. Alla glada och nöjda!
      1. livinl0ud gillar detta.
    9. Miiliio
      Miiliio
      Köpte en Note 9 av @livinl0ud
      Han fick iväg den snabbt och packade den väl. Alltid lika trevlig på pm och löste ett problem med bravur. Rekommenderas starkt från min sida.
      1. livinl0ud gillar detta.
    10. viktor95
      viktor95
      Köpte en Samsung Galaxy J4 Plus av @livinl0ud, allt gick smidigt och bra.
      1. livinl0ud gillar detta.
    11. Swe
      Swe
      Sålde en Samsung Galaxy Tab A6 10.1 WIFI 32GB Black (SM-T580) till livinl0ud, trevlig kontakt samt mycket snabb & smidig affär. Skulle inte tveka att göra affär med livinl0ud igen.
      1. livinl0ud gillar detta.
    12. rince0r
      rince0r
      Köpte en Pixel 3 XL av @livinl0ud . Skitsmidig affär med en trevlig snubbe :). Kan inte annat än reka!
      1. livinl0ud gillar detta.
    13. eb-
      eb-
      Köpte en Fossil Sport smartwatch. Top notch från kontakt till leverans. Mina varmaste rekommendationer!
      1. livinl0ud gillar detta.
    14. jem
      jem
      Köpte en Xiaomi Mi Mix 3 av livinl0ud. Trevlig kontakt och väldigt snabb leverans. Handlar gärna från honom igen.
      1. livinl0ud gillar detta.
    15. ajvos
      ajvos
      Köpte en Pixel 3XL, snabb och väldigt smidig affär, fick telefonen levererad till min stad, ända in i bilen, medans jag var på gymmet. Bästa leverantören någonsin Grymt trevlig, rekommenderas alla dagar i veckan!
      1. livinl0ud gillar detta.
    16. Jimmy 76
      Jimmy 76
      gjorde en bytesaffär med @livinl0ud som vanligt smidigt och bra kommunikation hela vägen, kan varmt rekommendera denna säljare/köpare, ser fram emot fler affärer 10/10
      1. livinl0ud gillar detta.
    17. ola1978
      ola1978
      köpte skins! Allt gick smidigt som vanligt:) köpt och sålt massa gånger med @livinl0ud. Solklar goodguy!
      1. livinl0ud gillar detta.
    18. Mhisha
      Mhisha
      Köpte en Galaxy Watch av @livinl0ud, bra kommunikation, välpackat och snabbt skickat, kan klart rekommendera! Mycket trevligt.
      1. livinl0ud gillar detta.
    19. kissidor
      kissidor
      @livinl0ud köpte en surfplatta av mig och affären var från början till slut rena skolexemplet på varför man helst gör sina affärer här på swedroid. blixtsnabb betalning och mycket trevlig kommunikation, kan varmt rekommendera seriöse och trevlige livinl0ud som en av swedroids absolut bästa köpare :) !
      1. livinl0ud gillar detta.
    20. sydsyd
      sydsyd
      Köpte lite mobilskins av @livinl0ud. Mycket trevlig och smidig kommunikation samt snabb leverans. Rekommenderas varmt!
      1. livinl0ud gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Karlskoga
    Operatör:
    Halebop & Comviq
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max 256GB
    Platta:
    Apple iPad Air M1 256GB WiFi
    Platta 2:
    Apple iPad Mini 6 256GB WiFi + 5G
    Övrigt:
    Apple Watch Ultra 2
    Apple AirPods Pro 2
    Apple TV 4K A2843
    Referenstrådar: livinl0ud & livinl0ud
  • Laddar...