thelars
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 20:58
Blev medlem:
20 aug 2013
Inlägg:
312
Mottagna gillanden:
296
Ort:
Örebro

thelars

Teen Droid, från Örebro

Medlem
thelars sågs senast:
Ser på ämne Samsung Galaxy Tab S9 128GB (Wi-Fi), Buds2 Pro, Freestyle 2nd Gen Projektor, 28 mar 2024 kl 20:58
    1. astrob0y
      astrob0y
      köpte en O6t med tillbehör. Paketet väl inslaget och telefonen i det goda skick som sades.
    2. fluppen
      fluppen
      Sålde mobiltillbehör till thelars, snabbt betalt och smidig kommunikation.
      Rekommenderas varmt.
    3. Jimmy 76
      Jimmy 76
      sålde en op6t till @thelars snabb och smidig kommunikation, rekas varmt
    4. Anthraxabuz
      Anthraxabuz
      Köpte en iPad av @thelars
      Allt enligt beskrivning i annons. Trevlig och bra kommunikation och snabb leverans. Rekommenderas!
    5. Timpppa
      Timpppa
      Köpte en iPad av Lars. Allt var som beskrivet med snabb leverans. Rekommenderas varmt.
    6. SunEr
      SunEr
      Blev ingen affär med thelars den här gången, men superb kille som kommunicerar med oss droidare innan försäljning med ute butiker! Rekommenderas.
    7. tobban
      tobban
      Köpte note 9 av @thelars och allt var perfekt. Kommunikationen och objektsbeskrivning klockren. Rekommenderas varmt!
    8. Puttesson
      Puttesson
      Bytesaffär med @thelars och en iPhone XS. Trevligt, som utlovat och seriöst! Riktigt bra packat!! Nästan så han slog mina berömda paketpackningar...Hur bra som helst. Rekommenderas! 10/10.
    9. galaxy81
      galaxy81
      Köpte ett skal till XS Max av @thelars. Trevlig person att ha och göra med. Efter betalning skickades skalet med Postnord som tog några dagar på sig. Skalet va i utlovat skick. Rekommenderas!
    10. easycure1974
      easycure1974
      Sålde min iPhone XS Max till Lars efter en trevlig konversation och när vi väl bestämt oss betalade han hela summan trots att han visste att det skulle ta flera dagar innan jag kunde skicka honom den. Såna som han som gör att Swedroid är det enda stället jag vill sälja och köpa saker på :) Kan varmt rekommenderas
    11. hickan
      hickan
      Köpte en iPhone XS av Lars, alltid lika trevlig! Blixtsnabb leverans och skick som utlovat! En av de bättre.
    12. mikael_nr1
      mikael_nr1
      Hanterade retur av ett köp mycket snyggt. Rekommenderas varmt!
    13. Timpppa
      Timpppa
      Köpte en begagnad Ipad av Lars. Den var precis som beskrivet och allt gick snabbt och smidigt. Rekommenderas!
    14. gymrat2k
      gymrat2k
      Köpte en Google Pixel XL av Lars, som sändes snabbt, säkert förpackat och som var i precis det skick som beskrivits i "Köp & sälj"-annonsen.
    15. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Köpte en iPhone x av Lars, mycket trevlig kommunikation och bra packat, allt va som utlovat, rekomenderar denna säljare/köpare varmt
    16. johanc84
      johanc84
      Sålde en iPhone x till Lars ,och det är en kanon köpare :) snabb betalning och trevlig kontakt :)
    17. JustinZane
      JustinZane
      Mycket Trevlig säljare! rekomenderas varmt.
    18. cmannen
      cmannen
      Köpte en iPhone 7 Plus av thelars. Fantastiskt säljare, får mina godaste rekommendationer. Svarade bra och snabbt på alla mina frågor. Gav en perfekt beskrivning av produkten och dess skick. Snabb leverans och exemplariskt paketerat.
      Dessutom en riktigt trevlig herre att konversera med.
    19. maccis
      maccis
      Köpte ett skal till min iPhone X av @thelars jag är mkt nöjd!
      1. thelars gillar detta.
    20. galaxy81
      galaxy81
      Sålde en S8 via @thelars. Snabb och smidig affär. Rekommenderas.
      1. thelars gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Örebro
  • Laddar...