Jacob90
Senaste aktivitet:
23 okt 2023
Blev medlem:
27 jan 2013
Inlägg:
150
Mottagna gillanden:
221

Jacob90

Youth Droid

Medlem
Jacob90 sågs senast:
23 okt 2023
    1. silverfang
      silverfang
      Sålde en iPhone 11 pro max till @Jacob90 toppen köpare snabb betalning och bra kommunikation. Rekomenderas
      1. Jacob90 gillar detta.
    2. livinl0ud
      livinl0ud
      Sålde en Apple iPhone 11 Pro till @Jacob90. Snabb betalning, mycket trevlig kontakt. En snabb och smidig affär från början till slut. Rekommenderas varmt!
      1. Jacob90 gillar detta.
    3. easycure1974
      easycure1974
      Sålde en dator till Jacob90, trevlig kommunikation och vi träffades och gjorde klart affären. Supertrevlig kille, varma rekommendationer
      1. Jacob90 gillar detta.
    4. gymrat2k
      gymrat2k
      @Jacob90 köpte min Mac Mini 2014, och betalade så fort möjligheten fanns. Trevlig och tydlig kommunikation.
      1. Jacob90 gillar detta.
    5. Jimmy 76
      Jimmy 76
      sålde ett pixel paket till @Jacob90 snabb betalning och smidigt som vanligt , rekommenderas varmt
      1. Jacob90 gillar detta.
    6. livinl0ud
      livinl0ud
      @Jacob90 köpte ett Apple skal till iPhone XS av mig. Snabb betalning. Trevlig kontakt. Smidig affär rakt igenom. Rekommenderas!
      1. Jacob90 gillar detta.
    7. hickan
      hickan
      Sålde ett PS4 Pro till Jacob90. Snabb och trevlig affär. Rekommenderas!
    8. MineFrost
      MineFrost
      Köpte en OnePlus 6 av @Jacob90. Smidig affär och bra kommunikation!
    9. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en iPhone x till @Jacob90 snabb betalning och bra kommunikationer, rekommenderas varmt
    10. Miiliio
      Miiliio
      Sålde en Oneplus 6 till @Jacob90.. När han väl bestämde sig för att köpa den så gick det undan. Trevlig och bra på att svara på pm. Rekommenderas.
    11. Adler
      Adler
      Köpte en Samsung Gear S3 av Jacob90. Oerhört smidig affär. Rekommenderas!
    12. nagelsax
      nagelsax
      Köpte mobil av honom, snabb kommunikation och leverans, smidig och snabb affär!
      1. Jacob90 gillar detta.
    13. Arju
      Arju
      Köpte skärmskydd till Essential Phone från Jacob90. Han hade några extra och var snäll nog att sälja 3 stycken till mig då det är omöjligt att få in bra accessoarer lokalt till denna lur. God kommunikation och bra paketerat. Trevlig att ha med att göra. Jag kan varmt rekommendera honom. 10/10
      1. Jacob90 gillar detta.
    14. Keson
      Keson
      Sålde en Essential Phone till Jacob. Betalade enligt överenskommelse och super smidig och trevlig person att göra affär med.
      1. Jacob90 gillar detta.
    15. Loomastic
      Loomastic
      Sålde ett xbox-spel till Jacob. Snabb betalning och trevlig kommunikation!
      1. Jacob90 gillar detta.
    16. qube
      qube
      Köpte en dator av Jacob, han skickade fort och lät mig betala efter jag fått och provat datorn. Allting var i toppskick som utlovat. Rekommenderas starkt! Trevlig person :-)
      1. Jacob90 gillar detta.
    17. avenger
      avenger
      Köpte ett spel av Jacob90, snabb leverans och bra kommunikation. Super!
      1. Jacob90 gillar detta.
    18. atener
      atener
      Köpte en Shield Tv av Jacob90, mycket snabb leverans och bra paketerat. En bra säljare!
      1. Jacob90 gillar detta.
    19. HasseY
      HasseY
      Köpte en bärbar dator av Jacob90. Snabb kommunikation och datorn skickades ut mycket snabbt efter Swish betalningen.

      Det dykte tvvärr upp lite oväntade saker som vi behövde diskutera efter jag fick hem datorn. Det löstes sig dock mycket smidigt via PM.

      Som sagt, mycket bra kille att göra affärer med. Rekommenderas varmt!
      1. Jacob90 gillar detta.
    20. niclasc
      niclasc
      Köpte en Oneplus 3 av Jacob90. Eftersom han var ny så skickade han först och jag betalade efteråt. Inga konstigheter. Bra säljare.
      1. Jacob90 gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Iphone 11 Pro
  • Laddar...