Miiliio
Blev medlem:
14 sept 2012
Inlägg:
1 946
Mottagna gillanden:
1 277
Ort:
Sthlm
Sysselsättning:
Prylsamlare
    1. mange76
      mange76
      @Miiliio köpte några ipad pro covers av mig. Han betalade på en gång. Seriös och pålitlig.
    2. LFCFredda
      LFCFredda
      Köpte en Google Home av @Miiliio och förskottsbetalade, några dagar senare kunde jag hämta ut den. Snabb och smidig affär.
    3. morello
      morello
      Köpte en Samsung Note 9 av Miiliio. Swishade först och Miiliio skickade nästa dag. Bra kommunikation, allt enligt beskrivning, väl packat och snabbt ivägskickad. Rekommenderas!
    4. erik.rahm
      erik.rahm
      Köpte en iPad Pro av @Miiliio. Helt enligt beskrivningen, snabb och smidig affär. Skulle utan tvekan köpa fler saker av @Miiliio! Rekommenderas!
    5. silverfang
      silverfang
      Köpte ett skal av @Miiliio snabbt och smidigt. Rekomenderas
    6. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte en sprillans Apple iPhone XS av @Miiliio. Snabbt och smidigt som alltid! Har mina varmaste rekommendationer!
    7. liqwid78
      liqwid78
      Sålde switch spel till @Miiliio. Snabb och smidiga affärer med denna köpare. Rekommenderas.
    8. opuschen
      opuschen
      Sålde ett Nintendo Switch-spel till @Miiliio . Inga konstigheter, bra kommunikation och snabb betalning, rekommenderas!
    9. frassedylan
      frassedylan
      Sålde ett minneskort till @Miiliio Snabbt och smidigt. Rekommenderas!
    10. livinl0ud
      livinl0ud
      Sålde Samsung Galaxy Buds till @Miiliio. Snabb betalning och smidig affär rakt igenom. Rekommenderas varmt att göra affärer med!
    11. livinl0ud
      livinl0ud
      Sålde en Samsung Galaxy Note 9 8/512GB till @Miiliio. Fick snabbt betalning via Swish. Grymt trevlig att ha och göra med.
      Telefonen var tyvärr inte i det utlovade skick från min sida men vi löste det på ett bra och smidigt sätt så @Miiliio blev nöjd vilket är de viktigaste. Har mina varmaste rekommendationer!
    12. Oshotta2
      Oshotta2
      Köpte en OnePlus 6T av @Miiliio. Snabbt och bra. Jättenöjd med mobilen. Trevlig säljare som rekommenderas till alla!
    13. Prodrive
      Prodrive
      Köpte en iPhone 8 Plus och är super nöjd med affären, rekommenderar stark för en bra affär. Bara positivt
    14. johanc84
      johanc84
      Sålde en 6t till emilio :) snabb betalning och en kanon kille !
    15. marcus_ec
      marcus_ec
      Köpte en P20, exakt rätt beskrivning, snabb kommunikation och snabbt fraktat efter man betalt. 5 av 5 mobiler.. :)
    16. HasseY
      HasseY
      Köpte en P20 pro av Miiliio. Allting gick smidigt till, snabb leverans efter betalningen, trevlig pm konversation. Telefonen packades ned mycket noggrant och det uppskattas mycket!
      Rekommenderas varmt.
    17. Dejan195
      Dejan195
      Köpte en Essential Phone och iPad skal. Mycket trevlig, snabb leverans. Gör gärna fler affärer i framtiden. Rekommenderas!
    18. johanc84
      johanc84
      Bytte min iPhone x mot hans note 8 och cash, bytet gick kanon ! Kan verkligen rekommendera honom! Kanon kille !
    19. livinl0ud
      livinl0ud
      Sålde några skärmskydd till @Miiliio. Grymt snabb betalning via Swish. Mycket trevlig kommunikation. Gör gärna fler affärer i framtiden. Rekommenderas varmt!
    20. svenphone
      svenphone
      Köpte Op5t skal av @Miiliio. Smidigt, snabbt och pålitligt! Nöjd!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Sthlm
    Sysselsättning:
    Prylsamlare
    Operatör:
    Tre,Telia, Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max
    Telefon 2:
    Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    Tab 8 Ultra
    Platta 2:
    Ipad Gen 9

    Signatur

    Citera för svar.
    Om jag har skrivit något som har hjälpt dig får du gärna gilla mitt inlägg.
  • Laddar...