Swe
Blev medlem:
26 feb 2010
Inlägg:
179
Mottagna gillanden:
41
    1. bradar
      bradar
      @Swe hämtade ut en P40 Pro i Norrköping åt mig. Exemplarisk dialog och leverans. Rekommenderas varmt.
      1. Swe gillar detta.
    2. fraxion
      fraxion
      Sålde ännu en gång rabatterade presentkort, denna gång till Webhallen. Allt fungerade bra, han betalade i förskott och fick presentkortet via mail
      1. Swe gillar detta.
    3. fraxion
      fraxion
      Sålde ännu en gång presentkort till @Swe. Allt fungerade bra, han betalade i förskott och fick presentkortet via PM
      1. Swe gillar detta.
    4. fraxion
      fraxion
      Sålde presentkort till @Swe. Allt fungerade bra, han betalade i förskott och fick presentkortet via mail.
      1. Swe gillar detta.
    5. morello
      morello
      Köpte en Samsung s8 av @Swe och allt var som beskrivet. Pålitlig och bra. Rekommenderas!
      1. Swe gillar detta.
    6. torsktunga
      torsktunga
      Köpte ett halebop startpaket och allt var perfekt! Detaljerad information fram och tillbaka och trevlig herre. Rekommenderas starkt! :)
      1. Swe gillar detta.
    7. olofbergstrom
      olofbergstrom
      Köpte 2st startpaket Halebop av Swe. Fick dom i brevlådan efter 2 dagar. Perfekt säljare och grymt trevlig kontakt! Rekommenderas varmt! ;)
      1. Swe gillar detta.
    8. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Köpte ett par Halebob startpaket. Mycket smidig affär.
      1. Swe gillar detta.
    9. Sunbringer
      Sunbringer
      Jag köpte ett laddningsställ av Swe och har aldrig varit med om en smidigare affär!

      Oerhört detaljerad och snabb information och återkoppling om både varan och frakten. Jättetrevlig kommunikation! Jag önskar att alla köp online kändes såhär bra!
      1. Swe gillar detta.
    10. @JjE
      @JjE
      Köpte hörlurar av denna super trevliga och väldigt professionella herren @Swe, det var en super snabb och smidig affär från början till slut. Rekommenderas starkt, absolut den bästa av dem bästa på detta forumet.
      1. Swe gillar detta.
    11. Oshotta2
      Oshotta2
      Sålde en router till @Swe. Snabb betalning och trevlig kommunikation. Rekommenderas!
      1. Swe gillar detta.
    12. GmbH
      GmbH
      Köpte en kampanjkod till en tablet,fick koden minuter efter jag swishat
      Surfplattan kom på 1dag direkt från Samsung

      Toppen säljare
      1. Swe gillar detta.
    13. kenuswe
      kenuswe
      Sålde till Swe, inga problem. Snabb kommunikation, betalning och han till och med bokade frakten till mig via DHL. Rekommenderas!
      1. Swe gillar detta.
    14. Jaxione
      Jaxione
      Köpte en Samsung Wireless duo laddare av @Swe . Ett superproffs från början till slut. Tydlig och trevlig kommunikation hela vägen och väldigt bra paketerat. Gör gärna affärer med @Swe igen!
      1. Swe gillar detta.
    15. Timpppa
      Timpppa
      Köpte en Samsung laddare av @Swe. Tydliga svar/instruktioner och en trevlig kontakt via PM. Paketet välpaketerat och i beskrivet skick. Rekommenderas varmt!
      1. Swe gillar detta.
    16. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte en Samsung Galaxy Tab A6 10.1" WiFi av @Swe. Snabb leverans och välpaketerat. Mycket trevlig kontakt via PM och oerhört tydliga instruktioner/information från början av affären till slutet. Gör gärna flera affärer med @Swe. Rekommenderas varmt!
      1. Swe gillar detta.
    17. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte en sprillans ny Samsung Galaxy Watch 42mm av @Swe. Snabb leverans och välpaketerat. Mycket trevlig kontakt och information i världsklass! Smidig affär från början tillslut. Rekommenderas varmt att göra affärer med!
      1. Swe gillar detta.
    18. Saita1962
      Saita1962
      Bra och snabb affär! Inga problem, jag köpte en GalaxyTabA. Swishade pengar och fick paket med DHL efter 2 eller 3 dagar. Fungerar utmärkt. Fick utförlig information hela tiden, skulle handla igen från Gustav utan tvekan (givetvis beroende på pris)
      1. Swe gillar detta.
    19. Erkki
      Erkki
      Köpte en Samsung Galaxy Tab A6 av @Swe
      Detaljerad och seriös säljare och väldigt trevlig, gör gärna flera affärer med denna säljare. Betalade med Swish och det var inga problem. Rekommenderas starkt!
      1. Swe gillar detta.
    20. natal
      natal
      Köpte en Samsung galaxy watch av swe, väldigt bra säljare och allt som utlovat.
      1. Swe gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...