Timpppa
Blev medlem:
6 jul 2009
Inlägg:
8 114
Mottagna gillanden:
3 917
Födelsedag:
maj 13
Ort:
Väsby
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. Miiliio
      Miiliio
      köpte ett Pitaka skal av @Timpppa , allt som utlovat och mycket trevlig att göra affär med. Rekommenderas.
    2. Prelow
      Prelow
      Köpte en iPhone av @Timpppa, är supernöjd! Snabbt fraktat efter överenskommelse och allting var precis som utlovat! Rekommenderas varmt utav mig!
    3. Puttesson
      Puttesson
      Sålde en OP7 P till @Timpppa Trevligt, snabbt och tipp-topp som vanligt! Svårt å ge annat än full pott, 10/10! Jag kommer att göra fler affärer åt båda håll i framtiden med Timpppa! Varmt rekommenderad....
    4. Monkeestorm
      Monkeestorm
      Köpte en telefon av Timpppa, allt kom precis som det var beskrivet och är supernöjd, tillmötesgående och bra kommunikation. Rekommenderar starkt att göra affärer med Timpppa

      Bara +++++
    5. Droid96
      Droid96
      Sålde en telefon till @Timpppa. Riktigt pålitlig köpare. Supertrevlig. Bara +.
    6. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Sålde Ipadladdare till Timpppa och som vanligt är det 10/10 i betyg! Snabb betalning i förskott och trevlig som en kall öl en varm sommardag!
    7. rince0r
      rince0r
      Köpte en P30 Pro av Timo på distans. Allt gick minst lika smidigt och bra som förra gången! Rekommenderar återigen :)
    8. Dknight
      Dknight
      Timpppa köpte min Huawei P30 Pro. Väldigt smidig affär. Riktigt trevlig! Och kan tänka mig göra fler affärer med honom i framtiden.
    9. Finskpinne
      Finskpinne
      Köpte ett pitaka kolfiber skal av Timpppa! Var precis som beskrivet och som vanligt när vi gör affärer så är det snabbt och smidigt!

      Mycket mycket trevlig person att göra affärer med! Kan bara rekommendera tusen gånger om!
    10. rince0r
      rince0r
      Mötte upp och köpte en S10+ av @Timpppa. Grymt smidig affär, helschysst och trevlig kille som även lyckades komma ifrån trist presentshopping för en stund. Det rekommenderade matställen var bra också ;). Varm rekommendation!
    11. tuffy
      tuffy
      Köpte en OnePlus 7 Pro av @Timpppa och ger högsta tänkbara omdöme. Väldigt informativ genom hela köp processen. Väldigt trevlig och enkel att prata med. Snabbare leverans kan man inte få. Rekommenderas varmt.
    12. DaBull
      DaBull
      Genomförde affär med @Timpppa och kan bekräfta att allt gick smidigt till med snabb leverans.
    13. Swe
      Swe
      Sålde på distans (skicka paket) en Samsung Wireless Charger Duo till Timpppa. Trevlig kontakt samt mycket snabb förskottsbetalning & smidig affär. Skulle inte tveka att göra affär med Timpppa igen.
    14. Streiby
      Streiby
      Köpte skal av @Timpppa alltid lika trevlig och varan som utlovat. Gör säkert/gärna fler affärer 10/10
    15. Droid96
      Droid96
      Köpte lite skal av mig till Xs Max/S10+. Mycket smidigt och dessutom en trevlig pratstund IRL.
    16. Anthraxabuz
      Anthraxabuz
      Köpte ett Olixar skal av @Timpppa
      Trevlig och smidig kommunikation som vanligt. Och snabb leverans. Rekommenderas!
    17. macedon2000
      macedon2000
      Köpte ett pitakaskal till min iPhone xs.
      Snabba svar och varan var helt enligt beskrivning. Snabb leverans.
      Betyg: 10/10
      Rekommenderas starkt.
    18. Ompan
      Ompan
      Köpte en Huawei Watch GT till en polare av Timpppa. En affär som föregicks av en väldigt trevlig konversation. En bra person som jag hoppas det blir fler affärer med! Rekommenderas!
    19. andyman11
      andyman11
      Bytte mobil med @Timpppa allt va enligt beskrivning. Snabb att posta samt mycket trevlig kommunikation. Rekommenderas varmast. Stor tumme upp
    20. alexelrey
      alexelrey
      Sålde en S3 frontier till @Timpppa och kan starkt rekommendera affärer med han!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    maj 13
    Ort:
    Väsby
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Pixel 8 Pro
    Platta:
    Ipad Pro M1

    Signatur

    Telefon: Iphone 15 Pro Max & Pixel 8 Pro. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...