Dashio
Senaste aktivitet:
16 apr 2024 kl 23:51
Blev medlem:
6 jun 2018
Inlägg:
1 712
Mottagna gillanden:
608

Dashio

Senior Droid

Medlem
Dashio sågs senast:
16 apr 2024 kl 23:51
    1. Da Squirrel
      Da Squirrel
      Köpte en Amazfit BIP av Dashio. Allt gick bra, snabbt och smidigt.
      1. Dashio gillar detta.
    2. Chopaan
      Chopaan
      Köpte ett Mi Band 4 av Dashio. Allt gick smidigt och bandet var i fint skick som utlovat!
      1. Dashio gillar detta.
    3. tobban
      tobban
      Sålde en Amazfit Bip till @Dashio och vi möttes f2f, supertrevlig kille. Klockrent rakt igenom, rekommenderas varmt till övriga Swedroidare!
      1. Dashio gillar detta.
    4. nDre
      nDre
      Köpte RAM från honom på sweclockers marknad men fick aldrig något hem. Han hade problem med försvunnit paket/brev förut men han föreslog aldrig möjligheten att lägga till ett par extra kr för spårbart. Jag säger inte att han lurade mig för att vi alla känner hur (in)kompetent är postnord, men man ändå känner sig lurad. :S
      1. Dashio
        Dashio
        Hej nDre och tack för din återkoppling. Det är väldigt synd att du drabbades av postnords inkompetenta hantering. Notera att i annonsen skrev jag "Dessa finns just nu i Sthlm men kan självklart skicka. Brev kan jag bjuda på men vill ni ha skicka lätt så får ni stå för frakten.". Så antingen har du läst det och struntat i det eller så måste du ha missat det.
        4 sept 2019
      2. Dashio
        Dashio
        Med att jag har "problem" med försvunnit paket innebär att jag har suttit i samma sits som dig, att brevet inte har kommit fram pga postnords hantering. Det har hänt vare sig det är brev eller spårbart. Jag har blivit scammad en hel del gånger och en gång här och det är någonting jag verkligen hatar så det finns ingen anledning att jag skulle lura dig eller någon.
        4 sept 2019
      3. Dashio
        Dashio
        Jag ber om ursäkt för att du verkligen känner och hoppas att de någon gång dyker upp :)
        4 sept 2019
    5. jonko
      jonko
      Sålde en mus och ett tangentbord till @Dashio och kan bara rekommendera honom som köpare!
      1. Dashio gillar detta.
    6. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Köpte ett par hörlurar och är jättenöjd! De var i utlovat skick och kommunikationen var hur bra som helst! Tummen upp!
      1. Dashio gillar detta.
    7. niclas_l2
      niclas_l2
      Köpte en smartklocka, perfekt affär. Mkt nöjd :)
      1. Dashio gillar detta.
    8. Angst-maN
      Angst-maN
      Köpte telefon. Bra kommunikation, trevlig kille! Rekommenderas!
      1. Dashio gillar detta.
    9. Ompan
      Ompan
      Köpte ett par Gear Icon X av Dashio som var precis som beskrivet. Trevlig och hjälpsam säljare som jag rekommenderar då han är seriös
      1. Dashio gillar detta.
    10. AV1
      AV1
      Köpte en Samsung S3 Frontier av Dashio, väldigt trevlig och hjälpsam person!
      1. Dashio gillar detta.
    11. maccis
      maccis
      Sålde iconx utan några som helst problem, rekommenderar denna köparen!
      1. Dashio gillar detta.
    12. wenom666
      wenom666
      Sålde en Oneplus dashcharger och sladd till @Dashio han kom och hämtade på plats.
      Allt gick smidigt och snabbt.
      Kan rekommenderas!
      1. Dashio gillar detta.
    13. torsktunga
      torsktunga
      Köpte en redmi note 5 av Dashio! Väldigt trevlig herre och affären gick mycket smidigt! Rekommenderas starkt! :-)
      1. Dashio gillar detta.
    14. crf_niklas
      crf_niklas
      Sålde en gear s3 till Dashio. Bra kommunikation snabb å smidig betalning. Rekommenderar
      1. Dashio gillar detta.
    15. andreas.karlsson
      andreas.karlsson
      Sålde en OP6 till @Dashio rekordsnabb betalning och trevliga PM, kan inte bli bättre!!
      1. Dashio gillar detta.
    16. thexps
      thexps
      Vann budgivning jag hade på marknaden. Slutade sedan helt att svara i PM, dåligt att inte ens meddela att man hoppat av. Rekommenderas inte att lite på när han lämnar bud i marknaden.

      Edit: Åkte på semester på fredagen, tänkte att han inte behövde svara eller meddela att han ej var hemma på hela helgen. Och tyckte det var hur logiskt som helst, "då det väl inte var så bråttom"
      1. Dashio
        Dashio
        Ett litet missförstånd som till slut löste till sist.
        10 jul 2018
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Operatör:
    Vimla
    Platta:
    Surface Pro 4

    Signatur

    Nuvarande: S21U/S10+/S10e
    Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11PM | Samsung: S7 Edge, Note 8, Note 20 Ultra| Google: Pixel 5
    Vimla Rabatt 10kr/mån
    Fello 2 gratis månader
  • Laddar...