ReKuFeSiN
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 14:48
Blev medlem:
28 mar 2011
Inlägg:
169
Mottagna gillanden:
131

ReKuFeSiN

Youth Droid

Medlem
ReKuFeSiN sågs senast:
28 mar 2024 kl 14:48
    1. BigF
      BigF
      Köpte ett RDR2 till Xbox av @ReKuFeSiN. Mycket trevlig kontakt och blixtsnabb leverans. Rekommenderas varmt!
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    2. Yoko666
      Yoko666
      Sålde en ticwatch klocka till ReKuFeSiN. Snabb betalning och inget krångel alls. Exemplarisk affär. Rekommenderas varmt.
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    3. Droid87
      Droid87
      Sålde 2 xbox-spel. Snabb betalning och bra kommunikation. Rekommenderas!
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    4. olofbergstrom
      olofbergstrom
      Vilken köpare! Då jag inte hade några referenser här sedan tidigare skickade jag luren (Mi 9T Pro) innan betalning och så fort leveransen var framme fanns pengarna på kontot. Otroligt! Rekommenderar starkt denna Swedroid:are till alla och envar när det gäller affärer. Seriösare person får man leta efter. Och sjukt trevlig dessutom ;)
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    5. Ossian87
      Ossian87
      Köpte en Oneplus 5t av ReKuFeSiN över Swish/skicka lätt paket. Kunde inte önska en smidigare och affär. Produkt enl överenskommelse, bra kommunikation och väldigt snabb leverans. Rekommenderas starkt
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    6. HasseY
      HasseY
      Såld en mobil till ReKueFeSiN, bra och snabb kommunikation, allt gick smidigt till med Swish betalning mm. Rekommenderas starkt.
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    7. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Köpte ett skal och en powerbank av mig. Vi möttes upp och allt gick väldigt smidigt. Rekommenderas verkligen!
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    8. luddawg
      luddawg
      Sålde en Ticwatch E till @ReKuFeSiN , smidig och snabb affär. Höll sitt löfte och swishade pengarna så fort paketet kom fram.
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    9. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde lur till @ReKuFeSiN lika smidigt som vanligt , tummen upp , rekommenderas varmt
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    10. torsktunga
      torsktunga
      Sålde en TicWatch Pro till denna herre. Mycket trevligt möte och trevlig affär! Rekommenderas! :)
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    11. dalton
      dalton
      Fick en beställning på google wifi hållare av @ReKuFeSiN snabb betalning. Trevlig som få.
      Tack
      Rekommenderas
      +++
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    12. gualm
      gualm
      Sålde en Usb-C sladd till ReKuFeSin, snabb betalning, rekommendera som köpare!!!
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    13. Jimmy 76
      Jimmy 76
      sålde en lg g7, han hämtade på plats och betalade med swish, trevlig kille som rekommenderas varmt
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    14. 220volt
      220volt
      Köpte idag tillbaka receviern jag sålde, det var inga konstigheter :) Rekommenderas varmt!
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    15. 220volt
      220volt
      Sålde högtalare + receiver till @ReKuFeSiN. Mycket trevlig snubbe som hämtade allt på plats, betalade med Swish. Kan varmt rekommendera att göra affär med honom!
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    16. leobjorkman
      leobjorkman
      Jag köpte en LG G6. Mycket smidig affär och bra skick på telefonen. Rekommenderas varmt.
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    17. Prodrive
      Prodrive
      Kanon bra kille att göra affär med, köpte en OP5T av mig och betalade med swish. bra kommunikation. rekommenderas starkt.
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    18. TriNitro
      TriNitro
      Sålde en LG G6 till @ReKuFeSiN. Mycket smidig affär, ruskigt snabb betalning och superkommunikation. Rekommenderas verkligen!
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    19. wenom666
      wenom666
      Lika smidigt som varje gång, bra kommunikation, snabb smidig affär och raka puckar. Kan verkligen rekommendera denna Swedroidare!!!
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
    20. wenom666
      wenom666
      Sålde en LG G3 till @ReKuFeSiN, kanonbra köpare. Snabb betalning som vanligt och bra kommunikation. Kan verkligen rekommendera denna swedroidare varmt.
      1. ReKuFeSiN gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...