ASUS.Sverige
Senaste aktivitet:
27 jan 2020
Blev medlem:
14 maj 2011
Inlägg:
1 135
Mottagna gillanden:
1 062

ASUS.Sverige

Senior Droid

Verifierat konto

Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden support.asus.com eller ring 08-58769407, veckodagar 9 -18. 6 mar 2018

ASUS.Sverige sågs senast:
27 jan 2020
    1. ASUS.Sverige
      ASUS.Sverige
      Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden support.asus.com eller ring 08-58769407, veckodagar 9 -18.
    2. Swanie
      Swanie
      Hejsan!
      Efter uppdateringen som kom i slutet av December har min Transfomrer blivit mycket sämre än tidigare. Det buggar när jag ska öppna webbläsaren, för det som syns då är min "home screen" fast med svart bakgrund och det går inte att göra något. Sedan när jag väl fått bort det (efter en reboot) så går det ibland inte att backa till föregående sida, väldigt frustrerande. Den har samtidigt blivit långsammare i allmänhet och har inte samma "flow" som tidigare.
      Vill gärna se en ny uppdatering eller dra tillbaka denna, inte bra, inte bra.
    3. the_wanderer
      the_wanderer
      Stort tack för att ni visar er ute bland oss konsumenter, ger mkt goodwill!
    4. Swanie
      Swanie
      Hejsan!
      När jag är inne på Swedroid på min eee pad och ska söka så går det inte att skriva i sökfältet på hemsidan. Jag trycker på sökfältet och tangentbordet dyker upp men sen försvinner det lika fort. Vad kan det vara för fel? Browsern? Paddan? Swedroid?
    5. Swanie
      Swanie
      Hejsan!
      Precis köpt mig en Asus eee pad transformer tf101. Tänkte dock kolla med er hur det ser ut på app-fronten. Hur mycket som finns anpassat till android 3.1 och hur mycket som kommer komma i framtiden.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Hemsida:
    https://www.asus.se
    Telefon:
    Asus ZenFone 6

    Interagera

    Signatur

    Vi kan tyvärr inte svara på supportärenden via detta konto, för supportärenden v.g. besök Official Support | ASUS Global eller ring 08-58769407, veckodagar mellan 9 -18.