Timpppa
Blev medlem:
6 jul 2009
Inlägg:
8 113
Mottagna gillanden:
3 917
Födelsedag:
maj 13
Ort:
Väsby
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. pacmeyer
      pacmeyer
      Köpte telefon på distans av timpppa. Trevlig och seriös säljare som rekommenderas!
    2. easycure1974
      easycure1974
      Sålde ett skal till Timpppa, som alltid så är det smidigt att göra affärer med honom
    3. Rosén78
      Rosén78
      Köpte ett skin till min S20+ av @Timpppa
      Bra paketerat,snabbt skickat,bra kommunikation och du är en riktigt trevlig kille också :-)
      Så full pott från mig,återkommer gärna för fler affärer :-)
    4. rince0r
      rince0r
      Sålde en Pixel 4 XL till @Timpppa och liksom tidigare affärer flöt allt på hur bra som helst. En av forumets bästa!
    5. gneken
      gneken
      Sålde band till Apple Watch till @Timpppa. Alltid lika trevlig. Rekommenderas!
    6. tojjetok
      tojjetok
      Då var de dags igen bytte lur med undertecknad. Inga problem smärtfritt snabbt och bästa kommunikationen reko kille bara plus.
    7. allerkrans92
      allerkrans92
      Köpte en iPhone 11 pro av @Timpppa . Allt som utlovat! Rekommenderas starkt!!!
    8. mbs
      mbs
      Sålde mitt Pitaka Air Case för Samsung Galaxy S20 Ultra till @Timpppa, smidig kille att göra affärer med. Hoppas du förblir nöjd med skalet!
    9. livinl0ud
      livinl0ud
      Sålde ett skal för S20+ till @Timpppa. Alltid lika trevligt och smidigt att göra affärer med denna herre. Har mina varmaste rekommendationer!
    10. YaKoStar
      YaKoStar
      Köpte en Pixel 4 XL av @Timpppa , supertrevlig och allt gick smidigt !
    11. gneken
      gneken
      Sålde skärmskydd till @Timpppa. FÖrsta gången vi gör affär f2f. Mycket trevlig kille. Rekommenderas starkt!
    12. R3b0rn
      R3b0rn
      Köpte en Apple Watch 5 av mig. Snabb betalning och trevlig kommunikation där vi båda blev nöjda! Välkommen åter och du är varmt rekommenderad!
    13. Nixs64
      Nixs64
      Köpte en OnePlus 7T, snabbt smidigt och enkelt.
    14. rince0r
      rince0r
      Återigen en lyckad affär med Timo. Köpte en Mi 9 på distans där allt var exakt enligt beskrivning. Alltid ett nöje!
    15. Djoa
      Djoa
      Köpte en P30 pro av @Timpppa . Riktigt trevlig kille som rekommenderas. Bra kontakt och snabb leverans!
    16. Jimmy 76
      Jimmy 76
      köpte en telefon @Timpppa allt gick snabbt och smidigt precis som vanligt, allt var som utlovat kan varmt rekommenderas :)
    17. rince0r
      rince0r
      Köpte en telefon av @Timpppa på distans. Allt gick lika smidigt som tidigare gånger, går inte annat än att rekommendera! Alltid lika bra att göra business med :)
    18. Deuna
      Deuna
      @Timpppa köpte en Samsung Galaxy S10+ SD855 samt lite tillbehör av mig. Snabb betalning och klockren kommunikation. Rekommenderas varmt!! +++
    19. Walter88
      Walter88
      Köpte en oneplus 7 pro av Timpppa. Alltigenom supertrevlig och perfekt skött. Snabbt, tydligt och pålitligt. Fin vara.
    20. Miiliio
      Miiliio
      köpte ett Pitaka skal av @Timpppa , allt som utlovat och mycket trevlig att göra affär med. Rekommenderas.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    maj 13
    Ort:
    Väsby
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Pixel 7 Pro
    Platta:
    Ipad Pro M1

    Signatur

    Telefon: Iphone 15 Pro Max & Pixel 8 Pro. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...