morello
Blev medlem:
24 nov 2018
Inlägg:
29
Mottagna gillanden:
40
    1. ratscore
      ratscore
      Sålde en Sony Xperia 1 till @morello. Trevlig korrespondens, gav ett skäligt bud och bekymmerslös betalning. Rekommenderas varmt!
    2. Higgs
      Higgs
      Köpte en Redmi Note 7 av @morello. Smidig affär, snabbt skickat och allt enligt spec. Rekommenderad säljare!
    3. torsktunga
      torsktunga
      Sålde ett par Airpods Pro till morello! Trevlig och mycket smidigt affär. Rekommenderas starkt! :)
    4. nixxz
      nixxz
      Köpte en p30 pro av mig, snabb och smidig. ++++++
    5. DaBull
      DaBull
      Sålde telefon på distans till @morello. Trevlig kontakt och bra affär rakt igenom.
    6. zonked
      zonked
      Köpte lite tillbehör av @morello . Snabb och smidig affär, inget att klaga på.
    7. Swe
      Swe
      Sålde på distans (skicka paket) mot förskottsbetalning en Samsung S8 till @morello. Trevlig kontakt, samt mycket snabb & smidig affär. Gör gärna affärer igen.
    8. Nikolodien
      Nikolodien
      Sålde en smartklocka till @morello. Han swisha innan jag skickade och det var inga konstigheter. Rekommenderas.
    9. ruva
      ruva
      Träffades i stan innan han skulle åka upp och köra Vasaloppet och bytte klockor med varandra, inga problem utan bara positivt. Rekommenderas!
    10. tobban
      tobban
      Sålde en iPhone X till Morello. Allt funkade hur bra som helst, kanonbra kommunikation snabb betalning. Rekommenderas varmt!
    11. dannejanne
      dannejanne
      Sålde en Mi Note 10 till morello. Omedelbar betalning och god kontakt. Varma rekommendationer!
    12. ROCA
      ROCA
      Gjorde en bytesaffär med morello, allt gick hur bra som helt! Gör absolut affär igen med honom.
    13. Monkeestorm
      Monkeestorm
      Bytte min P30 Pro med Morello, mot hans Pixel 3XL. Snabb leverans, klockren kommunikation och jag är mycket nöjd. Rekommenderar starkt göra affärer med honom. 5/5
    14. bernard
      bernard
      Sålde min Pixel 3 till Morello. Snabb betalning och trevlig kontakt. 5/5!
    15. Jimmy 76
      Jimmy 76
      sålde en p30 pro, snabb betalning och bra kommuniaktion, rekomenderas varmt som köpare
    16. TinyWiz
      TinyWiz
      Sålde en MacBook air.
      Alt gick bra, fick betalt i förskott.
      Tack för snabb och smidig affär.
    17. Miiliio
      Miiliio
      Sålde en Note 9 till @morello snabbt betalt och allt gick snabbt. Smidigt som det ska vara. Tack för denna gång.
    18. lulzfactor
      lulzfactor
      Sålde en P30 Pro till morello. Snabb betalning och smidig affär! Rekommenderas.
    19. mb-dape
      mb-dape
      Köpte en Sony XZ3 av morello, gick väldigt smidigt! Toppensäljare!
  • Laddar...
  • Laddar...