nDre
Blev medlem:
1 apr 2017
Inlägg:
475
Mottagna gillanden:
778
    1. frassedylan
      frassedylan
      Köpte en Oneplus 7 Pro av @nDre Kanonbra säljare. Inlämnat snabbt som attan och kanonbra packat. Allt i utlovat skick. Högsta rekommendation.
    2. amstaffpwr
      amstaffpwr
      Köpte ratt och pedaler f2f av @nDre ..Allt till belåtenhet..Rekommenderas!
    3. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en oneplus 7 pro , snabb betalning och bra kommunikation, smidigt som bara den , rekommenderas varmt
    4. morello
      morello
      Köpte en pixel 4 XL av @nDre, mycket smidig affär. Bara positivt!
    5. galaxy81
      galaxy81
      Köpte en iPhone XR av @nDre f2f-affär. Mycket smidigt och telefonen va i super bra skick. Rekommenderas.
    6. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en pixel 4xl, snabb betalning och smidig affär utan krångel , mina varmaste rekommendationer
    7. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en pixel 3a XL , snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderas som köpare
    8. Jockmokk
      Jockmokk
      Gjorde ett datorbyte med nDre. Mycket smidigt och trevlig kille, rekommenderas varmt :)
      1. nDre gillar detta.
    9. CABBAN05
      CABBAN05
      Köpte en tab a6 av @nDre, swishade och 3 dagar senare kunde jag hämta ut allting gick smidigt, bra kommunikation samt jätte fint nyskick, rekommenderas varmt ++ :)
    10. Albin-132
      Albin-132
      Köpte en Lenovo Thinkpad av @nDre. Enkelt och smidigt köp, rekommenderas.
    11. Beeos
      Beeos
      Sålde en Pixel 2 XL till @nDre. Inga problem och mycket smidig affär.
    12. dalton
      dalton
      Sålde min Huawei till @nDre.
      Inga problem.
      Rekommenderas
      XXX
    13. gualm
      gualm
      Köpte en Samsung Galaxy S9 av @nDre. Betalade i förväg efter art han uppvisat bara positiva omdömen på Tradera. Väldigt proffig säljare. Snabb att svara och återkomma med kolli id. Allt perfekt paketerat! Mobil och tillbehör precis som utlovat. Mina varmaste rekommendationer!
      1. nDre gillar detta.
    14. joström
      joström
      nDre köpte en Note 9 av mig, trevlig köpare och snabb betalning! Rekommenderas varmt!
      1. nDre gillar detta.
    15. Sunbringer
      Sunbringer
      Seriös köpare som även finns på Tradera med massor av goda omdömen där. Riktigt trevlig att göra affär med och rekommenderas starkt!
      1. Oceanic och nDre gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ja

    Signatur

  • Laddar...