Maskinen
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 13:24
Blev medlem:
2 apr 2011
Inlägg:
34
Mottagna gillanden:
47

Har som vän 1

Ort:
Umeå
Sysselsättning:
Forskare

Maskinen

Kid Droid, från Umeå

Medlem
Maskinen sågs senast:
Engaged in conversation, 28 mar 2024 kl 13:24
    1. Edgarx100
      Edgarx100
      Köpte en Sony Cybershot DSC-RX100 III av @Maskinen. Allt gick smidigt. Snabb och tydlig kommunikation via PM. Betalade förskott med Swish och paketet levererades snabbt. Väldigt trevlig medlem som jag varmt kan rekommendera.
    2. 10cent
      10cent
      Köpte en Note 20 Ultra av @Maskinen. Betalade i förskott visa Swish och paketet levererades blixtsnabbt. Väldigt smidig affär! Rekommenderas varmt!
    3. areskoug
      areskoug
      Sålde en S20 till @Maskinen och allt gick snabbt och smidigt med trevlig kommunikation. Rekommenderas!
    4. rince0r
      rince0r
      Köpte en tablet av @Maskinen och allt gick exemplariskt! Rekommenderas varmt :)
    5. andyman11
      andyman11
      @Maskinen köpte en Note 20 Ultra av mig. Trevlig i dialogen då vi hade en del kontakt då PostNord var lite sena att uppdatera status pga rådande situation.
    6. jimel
      jimel
      Maskinen köpte en gimbal utav mig och det gick väldigt smidigt.
    7. Choppe
      Choppe
      Sålde en defekt iPad Air och upplevelsen var ytterst angenäm!
    8. dannyh
      dannyh
      Sålde en GPU till maskinen. Gick som en dans. ☮️
    9. r12500
      r12500
      Köpte en op7t av honom allt gick fint och det var inga problem.
    10. Str0be
      Str0be
      Sålde ett WiFi kort till @Maskinen. Supersnabb och smidig affär med betalning direkt. Rekommenderas varmt!
    11. easycure1974
      easycure1974
      Sålde airpods till Maskinen, bra kommunikation och snabb betalning så bara att rekommendera!
    12. zulle
      zulle
      Sålde en Logitech Keys-to-go till @Maskinen. Supersmidig affär från början till slut. Rekommenderas varmt.
    13. RKXYZ
      RKXYZ
      Sålde en Milanese loop till @Maskinen . Allt gick smidigt och perfekt! Rekommenderas varmt!
    14. Cupcakes
      Cupcakes
      Sålde en iPad Pro. Supersmidigt alltihop!
    15. GmbH
      GmbH
      sålde d-brand till @Maskinen ,fick betalt via swish. absolut inga konstigheter alls.
      rekommenderas varmt till alla
    16. Dan1jel
      Dan1jel
      Min systers man sålde en klocka till Maskinen via mig (min annons). Trevlig och allt gick super smidigt, rekommenderar starkt :)
    17. uddis
      uddis
      Sålde ett par Jabra Elite 65t till @Maskinen Supersnabb betalning och kommunikation i världsklass. Rekommenderas varmt att göra affärer med.
    18. tuffodum
      tuffodum
      Sålde Airport Express till @Maskinen och det var en mycket trevlig upplevelse som bör upplevas!
      Kan bara rek. denna köpare! ++++++ av 5 möjliga.
    19. patrick0209
      patrick0209
      Sålde ett mobilskal till @Maskinen
      Snabb & Smidig betalning via Swish.
      Meddelade även via PM att brevet kommit fram
      Så bra massa +++++ från mig
    20. oskhel
      oskhel
      Sålde en usb-hub till Maskinen, snabb och smidig affär, samt riktigt trevlig att ha att göra med.
      Rekommenderas!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Umeå
    Sysselsättning:
    Forskare
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Samsung S23 Ultra
    Platta:
    Ipad Pro 9.7
  • Laddar...