livinl0ud
Blev medlem:
4 feb 2016
Inlägg:
3 824
Mottagna gillanden:
5 643
Ort:
Karlskoga

livinl0ud

Android Apprentice, från Karlskoga

Medlem
    1. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Köpte en Tab S4 av @livinl0ud och jag är hur nöjd som helst. Allting i perfekt skick, bra packat och så himla bra kommunikation! Tvekar aldrig att göra affärer med denne man.
      1. livinl0ud gillar detta.
    2. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Såld en Samsung armband till @livinl0ud som vanligt att ett nöje och göra affär med stora som små, alltod snabb betalning och bra och trevlig kommunikation, forumets trevligaste och ha och göra med , mina varmaste rekommendationer
      1. livinl0ud gillar detta.
    3. matssoderstrom
      matssoderstrom
      Köpte ett par airpods av @livinl0ud allt var perfekt. Jag kan varmt rekommendera honom som säljare. Bättre finns inte.
      1. livinl0ud gillar detta.
    4. uddis
      uddis
      Sålde ett par Huawei Freebuds 3 till @livinl0ud supersnabb betalning och kommunikation i världsklass.Väldigt trevlig. Lämnar mina varmaste rekommendationer att göra affärer med han.
      1. livinl0ud gillar detta.
    5. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Sålde en Galaxy Watch till denne fenomenale aktör på köp-och-sälj. 100% nöjd. Snabb förskottsbetalning och supertrevlig i alla lägen!
      1. livinl0ud gillar detta.
    6. Krille1869
      Krille1869
      Köpte en lur av @livinl0ud , bra paketerad, smidig kommunikation, luren i utlovat skick.
      Rekommenderas verkligen!
      1. livinl0ud gillar detta.
    7. Linus_ost
      Linus_ost
      Köpte en Pixel 3a av livinl0ud. Smidig kommunikation, snabb leverans och väl packat paket. Rekommenderas!
      1. livinl0ud gillar detta.
    8. kajsthlm18
      kajsthlm18
      Köpte en Pixel 3a av livingl0ud, perfekt skick, bra kommunikation, mycket trevlig och pålitlig säljare på samtliga punkter! Rekommenderas starkt!
      1. livinl0ud gillar detta.
    9. Prodrive
      Prodrive
      Fantastiskt bra och pålitlig säljare/köpare. Har både köpt samt sålt till livingloud. Senast nu köpte jag en iphone 11 pro som var i perfekt skick precis som beskrivet. Rekommenderas varmt.
      1. livinl0ud gillar detta.
    10. torsktunga
      torsktunga
      Köpte en Trådlös-laddarplatta av livinl0ud och allt gick super duper smidigt. Tydlig, trevlig och rak på sak! Bra paketering. Rekommenderas starkt! :)
      1. livinl0ud gillar detta.
    11. jnsson
      jnsson
      @livinl0ud Köpte en Google Pixel 3a av mig. Inga problem, snabb betalning och trevlig. Rekommenderas!
      1. livinl0ud gillar detta.
    12. pobin
      pobin
      Köpte mig en iPhone 11 Pro av @livinl0ud. Som tidigare affär så gick allt smidigt och jag är väldigt nöjd med affären. Rekommenderas verkligen!!
      1. livinl0ud gillar detta.
    13. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde lur till @livinl0ud som vanligt alltid smidig affär utan krångel , en av forumets bästa och trevligaste mina varmaste rekommendationer
      1. livinl0ud gillar detta.
      2. livinl0ud
        livinl0ud
        God jul på dig också vännen!
        23 dec 2019
        Jimmy 76 gillar detta.
    14. maRRtin
      maRRtin
      Köpte en Pixel 4 i toppskick av @livinl0ud. Han skickade paketet omgående, uppdaterade hela tiden med information om när han fått pengarna, lämnat paketet på posten o.s.v. Rekommenderas varmt att göra affärer med honom!
      1. livinl0ud gillar detta.
    15. Poolkjol
      Poolkjol
      Köpte en Fossil Gen 5 av @livinl0ud. Mycket trevlig kontakt, snabb frakt och väl paketerat. Rekommenderas starkt!
      1. livinl0ud gillar detta.
    16. amstaffpwr
      amstaffpwr
      Köpte en MediaPad av @livinl0ud , Allt som förväntat Rekommenderas alla dagar i veckan.
      1. livinl0ud gillar detta.
    17. galaxy81
      galaxy81
      Sålde en iPhone 11 PRO till @livinl0ud Trevlig kille med snabb och enkel betalning. Återkoppling när luren va framme. Mina varmaste rekommendationer.
      1. livinl0ud gillar detta.
    18. avenger
      avenger
      Köpte ett skin till Pixel 3a av @livinl0ud. Snabbt och smidigt! Rekommenderas varmt.
      1. livinl0ud gillar detta.
    19. Johanvartaget
      Johanvartaget
      Åkte och köpte 2 st P30 pro av honom. Blev försenad till jobbet p.g.a gött snack. Båda telefonerna var i exemplariskt skick. Rekommenderas varmt att göra affärer med.
      1. livinl0ud gillar detta.
    20. huskul
      huskul
      Köpte Chromecast , snabb och smidig affär. massa +++++
      1. livinl0ud gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Karlskoga
    Operatör:
    Halebop & Comviq
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max 256GB
    Platta:
    Apple iPad Air M1 256GB WiFi
    Platta 2:
    Apple iPad Mini 6 256GB WiFi + 5G
    Övrigt:
    Apple Watch Ultra 2
    Apple AirPods Pro 2
    Apple TV 4K A2843
    Referenstrådar: livinl0ud & livinl0ud
  • Laddar...