galaxy81
Senaste aktivitet:
26 mar 2024 kl 22:05
Blev medlem:
4 feb 2013
Inlägg:
1 748
Mottagna gillanden:
1 196

Vänner 1

Har som vän 2

galaxy81

Senior Droid

Medlem
galaxy81 sågs senast:
26 mar 2024 kl 22:05
    1. MattG
      MattG
      Köpte en Pixel 4 av @galaxy81. Telefon enligt beskrivning, snabba svar och smidig affär. Allt gott, Rekommenderas!
      1. galaxy81 gillar detta.
    2. patrick0209
      patrick0209
      Sålt en USB ethernet adapter till @galaxy81
      Träffades upp F2F och gjorde upp affären
      Allt gick snabbt och smidigt med bra kontakt via PM & SMS
      1. galaxy81 gillar detta.
    3. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte ett sprillans Google Pixel 4 fabric case av @galaxy81. Snabbt skickat och återigen en smidig affär från början till slut. Rekommenderas varmt att göra affärer med.
      1. galaxy81 gillar detta.
    4. silverfang
      silverfang
      Sålde en iPhone xs @galaxy81 snabb och smidig affär. Rekomenderas varmt!
      1. galaxy81 gillar detta.
    5. cinejan
      cinejan
      Köpte en XS Max av galaxy81 för en tid sedan. Mycket fint skick och precis som beskrivits i annonsen. Smidigt och bra skött.
      1. galaxy81 gillar detta.
    6. vandahl9
      vandahl9
      Köpte en iPhone 11 pro max av @galaxy81 och allt var toppenskött från början till slut :)
      1. galaxy81 gillar detta.
    7. Lehning
      Lehning
      Sålde en Pixel 3a till @galaxy81 f2f. Mkt trevlig, inga konstigheter, rekommenderas +++++
      1. galaxy81 gillar detta.
    8. stealth.pilot
      stealth.pilot
      Sålde en iPhone 11 PRO Max till @galaxy81, affären resulterade därefter i en delbyte, där jag fick en IPhone Xs samt pengar. Allt gick som smör, snabba betalningar samt leverans. Kan bara rekommenderas, 5*!!!!
      1. galaxy81 gillar detta.
    9. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Sålde en Apple Watch till galaxy81 och jag är toknöjd. Snabb betalning och bra kommunikation! Tack.
      1. galaxy81 gillar detta.
    10. marcushedren
      marcushedren
      Köpte en Apple Watch som mycket riktigt, enligt beskrivning, var i utmärkt skick och fungerade felfritt. Han informerade mig konstant via hela processen och skickade varan snarast möjligt. Han gjorde mer än vad man kan vänta sig, full pott :)
      1. galaxy81 gillar detta.
    11. Stefan707
      Stefan707
      Köpte en Chromecast utav @galaxy81, allt var som utlovat, super snabbt hanterande och trevlig att ha att göra med. Kan bara rekommendera, finns inget att oroa sig över!
      1. galaxy81 gillar detta.
    12. polar590
      polar590
      Köpte en iPhone 8 galaxy81 ,betade med svich och han skickade skicka direkt, telefonen var så fin som utlovat,kan rekommenderas som säljare
      1. galaxy81 gillar detta.
    13. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte en Apple iPhone 11 Pro av @galaxy81. Allt var 100% enligt beskrivning. Mycket trevlig kontakt, snabbt skickat och välpaketerat. Smidig affär från början till slut. Mina varmaste rekommendationer!
      1. galaxy81 gillar detta.
    14. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Sålde laddare och jag är grymt nöjd med affären.
      1. galaxy81 gillar detta.
    15. antong
      antong
      Köpte ett par Bose QC35II av @galaxy81. Möttes upp, smidigt och bra. Rekommenderas.
      1. galaxy81 gillar detta.
    16. uddis
      uddis
      Sålde Pixelstand till @galaxy81 supertrevlig, snabb betalning och kommunikation i världsklass. Rekommenderas varmt att göra affärer med.
      1. galaxy81 gillar detta.
    17. maRRtin
      maRRtin
      Köpte en Pixel 3 i toppskick av @galaxy81, mycket bra kommunikation och väldigt snabb leverans efter att jag betalat via swish. Rekommenderas varmt för affärer.
      1. galaxy81 gillar detta.
    18. livinl0ud
      livinl0ud
      Sålde ett Google Pixel 3 fabric case till @galaxy81. Snabb betalning, mycket trevlig kontakt via PM och tydlig återkoppling efter mottagit paketet. Smidig affär från början till slut. Rekommenderas varmt att göra affärer med!
      1. galaxy81 gillar detta.
    19. wyfer
      wyfer
      Köpte pixel buds av galaxy81, snabb leverans och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt!
      1. galaxy81 gillar detta.
    20. tobban
      tobban
      Sålde pixel 3 bundle till @galaxy81 och det gick hur smidigt som helst. Mycket trevlig kommunikation och han håller vad han lovar. Rekommenderas varmt!
      1. galaxy81 gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Operatör:
    Telavox
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max
  • Laddar...