rafflan
Senaste aktivitet:
16 apr 2023
Blev medlem:
24 jul 2011
Inlägg:
276
Mottagna gillanden:
13

Vänner 1

Har som vän 1

rafflan

Teen Droid

Medlem
rafflan sågs senast:
16 apr 2023
    1. IvanBoring
      IvanBoring
      Tyvärr finns det ingen riktigt bra guide på svenska hur man rootar och det är en aning omständigt om man är nybörjare (även om många hävdar att det är lätt). Inte så att det är raketforskning men man måste läsa igenom noga innan man ger sej på det. Har tänkt att lägga upp en guide så småningom på min blogg hur man fixar root men tiden räcker inte alltid till så när det blir färdigt vet jag inte. Det bästa är om du har någon kompis som kan hjälpa dej att översätta om du vill ge dej på det och här finns en länk till sidan med hur man rootar: [01.08.2011][CF-Root v4.1] KE2/7/8, KF1/2/3/4, KG1/2/3/6 - su+bb+CWM4 - xda-developers
    2. IvanBoring
      IvanBoring
      Sedan vet jag inte men jag gissar att du är ganska ny på det här med Android? Om så är fallet så vänta ett tag och läs så mycket du kan om allt möjligt både här och på XDA. Själv rootade jag inte min lur förrän jag haft den i två månader och då hade jag nog plöjt igenom hela swedroid ;) Så mitt råd är att ta och pilla med luren och läs så mycket som möjligt (finns mycket kul att göra utan root) och när du känner dej mogen så slå till med att roota.
    3. rafflan
      rafflan
      Hej! Har inte rootat. Har ingen filhanterare? Hur fixar jag det?
    4. IvanBoring
      IvanBoring
      Jo, det är la inga problem men först måste jag veta om du har rootat? Därefter måste du ha en filhanterare som du kommer åt dina systemfiler med. Har du dessa två saker fixade redan så kan jag hjälpa dej.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...