livinl0ud
Blev medlem:
4 feb 2016
Inlägg:
3 824
Mottagna gillanden:
5 643
Ort:
Karlskoga

livinl0ud

Android Apprentice, från Karlskoga

Medlem
    1. Miiliio
      Miiliio
      köpte två skal till Iphone 11 pro max av @livinl0ud
      Snabb, trevlig och inga problem alls som vanligt.. Alltid lätt att göra affär med denna herr.
      tack för denna gång.
      1. livinl0ud gillar detta.
    2. pacmeyer
      pacmeyer
      Köpte en iPad mini 4 av mig. Mycket trevlig person att ha att göra med och snabb betalning! Klockrent!
      1. livinl0ud gillar detta.
    3. tojjetok
      tojjetok
      Köpte en tab6 plus buds+ snabbt bra info allt som de skulle vara. Plus för grymt packat. Bra trevlig prick har mitt fulla goda omdöme Stort plus på allt.
      1. livinl0ud gillar detta.
    4. CABBAN05
      CABBAN05
      Köpte ett spigen modern fit stainless steel band för Samsung Watch/Gear galaxy watch 46 av @livinl0ud Träffades irl och gjorde upp affären. Snabbt och smidigt utan något krångel, ännu en gång gött snack! Rekommenderas varmt!!
      1. livinl0ud gillar detta.
    5. galaxy81
      galaxy81
      Köpte en iPhone 11 PRO Max av @livinl0ud Ännu en riktigt bra affär med denna trevliga herre. Snabb respons och sändningsnummer. Riktigt väl paketerat. Mina varmaste rekommendationer. Roligt att göra affärer när det finns ömsesidigt förtroende.
      1. livinl0ud gillar detta.
    6. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en iPhone 7 till @livinl0ud , som vanligt snabb betalning och bra kommunikation, trevlig och göra affär med har blivit många nu, och ser fram emot fler ,mina varmaste rekommendationer
      1. livinl0ud gillar detta.
    7. nuco
      nuco
      Köpte en Galaxy Watch klocka av @livinl0ud . Snabba svar och paketet skickades snabbt. Klockan är som utlovad. Rekommenderas varmt.
      1. livinl0ud gillar detta.
    8. GmbH
      GmbH
      ny smidig affär med @livinl0ud , rekommenderas till alla
      1. livinl0ud gillar detta.
    9. Droid_269
      Droid_269
      Gjorde distansbyte med @livinl0ud, 11 Pro Max mot S20. Inga problem!
      1. livinl0ud gillar detta.
    10. pobin
      pobin
      Köpte en Google Pixel 4 64gb av @livinl0ud och en bezelring till min Galaxy watch. Gjorde affär F2F och köper hellre min elektronik från @livinl0ud än att åka ner till Elgiganten. Fint skick på sakerna och fantastiskt trevligt bemötande!
      1. livinl0ud gillar detta.
    11. GmbH
      GmbH
      ny affär med @livinl0ud ,återigen smidig affär
      rekommenderas varmt till alla
      1. livinl0ud gillar detta.
    12. galaxy81
      galaxy81
      Sålde ett Google Pixel 4 fabric case till @livinl0ud Rekordsnabb affär och betalning. Respons direkt när skalet kom fram. Toppaffär! Rekommenderas varmt.
      1. livinl0ud gillar detta.
    13. CABBAN05
      CABBAN05
      Mötte bubben @livinl0ud ömö och köpte ett nytt band till min s3 frontier . Mycket lättare gott snack, han är bäst.. Gedigen pojk. ;-)
      1. livinl0ud gillar detta.
    14. R3b0rn
      R3b0rn
      Köpte ett silikon skal till AirPods Pro. Allt kom fram som det skulle och leveransen var super snabb! Mycket trevlig kommunikation och rekommenderas som vanligt varmt!
      1. livinl0ud gillar detta.
    15. Oxygenic
      Oxygenic
      Sålde en Galaxy Tab A6, som vanligt en smidig affär och mycket trevlig kommunikation! Kan bara varmt rekommendera livinloud - han känns som en sådan kille alla vill ha som kompis; trevlig, reko och stabil!
      1. CABBAN05 och livinl0ud gillar detta.
    16. Chris Larsson
      Chris Larsson
      Bytte min pixel 4 emot @livinl0ud s p30 PRO.. Bra kontakt,, snabb leverans och varan i utlovad skick.. En mycket bra affär så är nöjd
      1. livinl0ud gillar detta.
    17. @JjE
      @JjE
      Sålde en surfplatta till denna herren. Ännu en smidig och väldigt snabb affär, kan inget annat än att rekommendera +++++. Absolut en av forumets bästa.
      1. livinl0ud gillar detta.
    18. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde glas skydd, lika smidigt och göra affär med som vanligt , trevlig och bra kommunikationer som alltid , en av forumets bästa att ha o göra med , lika varmaste rekommendationer
      1. livinl0ud gillar detta.
    19. CABBAN05
      CABBAN05
      Köpte nyss en ny laddare, 45w av Bubben, swedroids bästa herre @livinl0ud, första gången, men värd allt och litetill :-) +++
      1. livinl0ud gillar detta.
    20. Albin N7
      Albin N7
      Alltid ett nöje att göra affärer med herrn. Varma rekommendationer!
      1. livinl0ud gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Karlskoga
    Operatör:
    Halebop & Comviq
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max 256GB
    Platta:
    Apple iPad Air M1 256GB WiFi
    Platta 2:
    Apple iPad Mini 6 256GB WiFi + 5G
    Övrigt:
    Apple Watch Ultra 2
    Apple AirPods Pro 2
    Apple TV 4K A2843
    Referenstrådar: livinl0ud & livinl0ud
  • Laddar...