RKXYZ
Senaste aktivitet:
24 mar 2024 kl 19:18
Blev medlem:
5 dec 2017
Inlägg:
508
Mottagna gillanden:
496

Vänner 2

Har som vän 2

Födelsedag:
29 dec 1984 (Ålder: 39)
Ort:
Halmstad
Sysselsättning:
Student

RKXYZ

Adult Droid, 39, från Halmstad

Medlem

iPhone 12-series takes iPhone back to the glory days! 25 okt 2020

RKXYZ sågs senast:
24 mar 2024 kl 19:18
    1. RKXYZ
      RKXYZ
      JUST NU: CORONASJUK! (Jag har även dokumenterad, svår hälsoångest s.k hypokondri)
    2. Maskinen
      Maskinen
      Köpte en Milanese loop av RKXYZ och allt gick snabbt och smidigt. Rekommenderas!
    3. thelars
      thelars
      Köpte en XS max har RKXYZ. Trevlig, superbra kommunikation och välpackat paket. Gör gärna affär med igen:)
      1. RKXYZ gillar detta.
    4. Trudilutt
      Trudilutt
      Kan du skicka någon rabatt för apotea? Läste du skrev om mecenat och student. Vore snällt.tack på förhand
      1. RKXYZ
        RKXYZ
        Inga koder för tillfället på Apotea
        16 nov 2019
    5. gooner
      gooner
      Första gången jag pratar med RKXYZ och köpte en op7 pro. Allt var enligt beskrivning, inte en skråma. Går i god för honom :)
    6. silverfang
      silverfang
      Byte mobil med @RKXYZ mobilen skickades snabbt allt var precis som lovat kan verkligen rekommendera denna säljare hoppas på fler affärer ihop
    7. R3b0rn
      R3b0rn
      Köpte en 5s av RKXYZ. Telefonen skickades snabbt men var i behov av rengöring vid ankomst. Bra kommunikation. Rekommenderas.
      1. RKXYZ
        RKXYZ
        Beklagar det, nästa gång gör jag hela proseccen själv :)
        15 maj 2019
        R3b0rn gillar detta.
    8. Amandaronnkvist
      Amandaronnkvist
      Köpte en telefon av denna säljare! Allt var precis som det skulle, och affären var mycket snabb och smidig! Rekommenderas starkt! :)
    9. selko
      selko
      Köpte en telefon av denna fantastiska säljare. Allt var som utlovat, perfekt kommunikation och jättetrevlig genom hela affären. Den bästa av de bästa! Jag rekommenderar denna användare varmt för framtida affärer.
      1. RKXYZ gillar detta.
      2. RKXYZ
        RKXYZ
        Du är för snäll ;) haha
        22 feb 2019
    10. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Köpte en iPhone 7 Plus av @RKXYZ , allt var som utlovat, kan starkt rekommendera denna säljare
      1. RKXYZ gillar detta.
    11. dst6se
      dst6se
      Köpte ett Apple magic keyboard av RKXYZ , betalade i förhand , han skickad bums, allt i kanonskick.
      Trevligt kille , rekomenderas /Danne
      1. RKXYZ gillar detta.
    12. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpte en Google Wifi av @RKXYZ Produkten var i utlovat skick och fungerar som den ska. Snabb med att skicka paketet. Bra kontakt och trevlig kommunikation. Rekommenderas som säljare!
      1. RKXYZ gillar detta.
    13. Dorfin
      Dorfin
      Köpte en Moto G5 Plus av @RKXYZ Mycket snabb med att skicka utan några som helst problem samt mycket hjälpsam och trevlig. Inga problem med att betala i förväg. Kan varmt rekommendera @RKXYZ.
      1. RKXYZ gillar detta.
    14. Axan
      Axan
      Snabb betalning och bra kontakt
    15. 10cent
      10cent
      Köpet en Apple AirPort express av @RKXYZ. Väldigt trevlig och inga bekymmer alls med att betala på förhand. Rekommenderas!
    16. niclasc
      niclasc
      Köpte en Huawei p8 lite av @RKXYZ Väldigt snabb och smidig affär. Inga problem
      1. RKXYZ gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    29 dec 1984 (Ålder: 39)
    Ort:
    Halmstad
    Sysselsättning:
    Student
    Operatör:
    JRRK Media Telekom
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Flip 3
    ROM:
    Stock OneUI (Android 11)

    Signatur

    - Jag ger Jailbreaksupport dygnet runt : ) Första hjälpen eller skicka ett PM : )
    - Jailbreak iOS 11- iOS 13.5 on all devices with #unc0ver
  • Laddar...