Miiliio
Blev medlem:
14 sept 2012
Inlägg:
1 946
Mottagna gillanden:
1 277
Ort:
Sthlm
Sysselsättning:
Prylsamlare
    1. tojjetok
      tojjetok
      Sålde en orignalkabel till en aw snabb betalning. Bara plus
    2. Dashio
      Dashio
      Köpte Chromecast Ultra och verkligen inga konstigheter! @Miiliio var supervänlig och jag kan varmt rekommendera honom!
    3. jagu
      jagu
      Köpte ett original book cover till Samsung tab S2 8.0. Skicket nytt enligt uppgift vilket det var och snabb frakt. Rekommenderas!
    4. tag
      tag
    5. BrearedsDea
      BrearedsDea
      Köpte iPhone 11 till min far av @Miiliio
      Riktigt smidig affär! Fick själv välja frakt, telefonen kom fram väldigt snabbt och var i det utlovade skicket (nyskick). Väldigt trevlig att skriva med dessutom :) Tusen tack!
    6. 10cent
      10cent
      Sålde ett skal till @Miiliio. Väldigt smidig affär. Rekommenderas varmt!
    7. rince0r
      rince0r
      Sålde två skal till denne herre. Allt gick hur smidigt som helst, rekommenderas varmt!
    8. Timpppa
      Timpppa
      Sålde en Iphone till Miiliio. Allt gick kanonsmidigt och trevligt till. Ytterligare en trevlig Swedroidare som man fick en pratstund med! Rekommenderas!
    9. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Köpte en Huawei mate 20 x 5g. Perfekt på alla vis, rekommenderas!
    10. leobjorkman
      leobjorkman
      Köpte en högtalare. Allt bra, bara plus!
    11. zyzz
      zyzz
      Köpte en Samsung S10+ mobil av @Miiliio. Väldigt trevligt att ha och göra med, bra i kommunikation både här på forumet och när vi träffades vid själva köpet och är dessutom öppen för att hjälpa om frågor finns.
      Rekommenderar honom!
    12. DanielÖ
      DanielÖ
      Köpte en Huawei mobil router av @Miiliio. Snabb, rak och smidig kommunikation. Routern kom fram väl inpackad på samma datum han sagt (bra gjort Posten). Rekommenderar starkt honom som säljare.
      10/10.
    13. Oxygenic
      Oxygenic
      Köpte en Huawei-router av Miiliio, smidig affär och snabbt skickat. Kan bara lyfta på hatten och säga att det här är en gentleman man kan lita på - gör affärer med honom!
    14. frpl
      frpl
      Tuuusen tack för rabattkoden på Furniturebox!
    15. pannnkakan
      pannnkakan
      F2F bytesaffär som gick otroligt smidigt. Bytte min Apple Pen mot en Microsoft Surface tangentbord. Rekommenderas varmt!
    16. Sunbringer
      Sunbringer
      jag sålde ett PS4-spel till miiliio och det var en blixtsnabb, smidig och supertrevlig affär.
    17. Todden
      Todden
      Sålde en Samsung S10+, trevligt bemötande och han betalade utannonserat pris utan krångel.
    18. Jacob90
      Jacob90
      Köpte 4g router , toppen säljare snabb frakt och trevlig via pm
    19. olofbergstrom
      olofbergstrom
      Köpte en Xbox-kontroll av @Miiliio. Blixtsnabb leverans och trevlig kontakt. Rekommenderas varmt!
    20. monocles
      monocles
      Sålde en mus till Miiliio genom att mötas. Smidig kommunikation och trevlig, rekommenderas!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Sthlm
    Sysselsättning:
    Prylsamlare
    Operatör:
    Tre,Telia, Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max
    Telefon 2:
    Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    Tab 8 Ultra
    Platta 2:
    Ipad Gen 9

    Signatur

    Citera för svar.
    Om jag har skrivit något som har hjälpt dig får du gärna gilla mitt inlägg.
  • Laddar...