Tremere
Senaste aktivitet:
27 mar 2024 kl 19:13
Blev medlem:
20 mar 2011
Inlägg:
307
Mottagna gillanden:
106

Tremere

Teen Droid, från Södertälje

Medlem
Tremere sågs senast:
27 mar 2024 kl 19:13
    1. spigen
      spigen
      Bytte mobil med @Tremere allt gick smidigt och inga som helst problem. Kan verkligen rekommenderas. Gör gärna fler affärer i framtiden!
      1. Tremere gillar detta.
    2. Bengan800
      Bengan800
      Ännu en lyckad försäljning till @Tremere med smidigt betalning och bra kominkation så tummen upp denna swedroidare
      1. Tremere gillar detta.
    3. Ugga
      Ugga
      Köpte en P30 Pro av @Tremere. Kanonsäljare. Gör gärna fler affärer! Mina varmaste rekommenderationer.
      1. Tremere gillar detta.
    4. CABBAN05
      CABBAN05
      Köpte en note10 av denne herre @Tremere det gick snabbare än jag trodde skicket var över all förväntan. Trevlig på alla sätt rekommenderar denna herre varmt :-)
      1. Tremere gillar detta.
    5. Ekman
      Ekman
      Sålde Note 10 till Tremere. Möttes upp och mycket bra köpare och jättetrevlig. Kan verkligen rekommenderas:)
      1. Tremere gillar detta.
    6. poipen
      poipen
      Köpt en Huawei p40 pro. Köpet gick bra. Mötes upp och gjorde affär och allt gick bra. Rekommenderas!
      1. Tremere gillar detta.
    7. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Gjorde affär med @Tremere , allt gick smidigt utan problem och konstigheter , rekommenderas
      1. Tremere gillar detta.
    8. Bengan800
      Bengan800
      Har sålt Huawei freebuds och nyligen min p40 pro och båda affärerna gick väldigt smidigt med betalning osv och kan verkligen rekommendera göra affär honom trevlig kille den där tremere,
      1. Tremere gillar detta.
    9. Stonehill
      Stonehill
      Köpte Huawei P30 PRO @Tremere, söndag kväll var budgivning klar och på måndag morgon så hade han lämnat in på posten. Fick mobilen på tisdag. Köparen skulle betala frakten men Tremere väntade med fraktkostnaden tills jag hade fått mobilen och att jag var nöjd med köpet. Jag kan bara ge högsta betyget.
      1. Tremere gillar detta.
    10. silverfang
      silverfang
      Köpte en s20 ultra @Tremere super trevlig bra kommunikation och smidig affär. Rekommenderas varmt!
      1. Tremere gillar detta.
    11. frassedylan
      frassedylan
      Jag skulle köpa en Oneplus 7t Pro av @Tremere som han hade ute på annons. Jag skulle betala när jag fått mobilen. Två gånger den veckan skulle han skicka och två gånger svarade han att han glömt när jag frågade. Sen slutade han svara några dagar innan han skrev att han sålt den till en kollega. Jag hade ju inte betalat något men ändå en tråkig affär. Rekommenderas inte som säljare.
    12. CABBAN05
      CABBAN05
      Köpte skal av mig till note10+ härlig, trevlig och snabb betalande köpare, rekommenderar @Tremere varmt.. ;-)
    13. slaskish
      slaskish
      @Tremere köpte ett par lurar, swish direkt, inga konstigheter och hur trevlig som helst. Rekommenderar!
    14. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde skal till @Tremere , snabb betalning med Swish och bra kommunikation, inga konstigheter
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

  • Laddar...