Sunbringer
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 09:05
Blev medlem:
14 aug 2010
Inlägg:
1 065
Mottagna gillanden:
433

Vänner 2

Har som vän 1

Ort:
Stockholm

Sunbringer

Senior Droid, från Stockholm

Medlem
Sunbringer sågs senast:
Ser på ämne S24 Ultra 512 GB Titanium Grey, 28 mar 2024 kl 09:05
    1. ninjaa
      ninjaa
      Köpte en s21 Ultra av denna herre. Bra paketerat, fint skick på telefonen och trevlig kommunikation rakt igenom. En bonus var att han ville ha betalt efter att jag hämtat hem telefonen. Kudos för den tilliten :)
    2. Miiliio
      Miiliio
      Köpte en Aer Travel Sling 2 av @Sunbringer trevlig och snabb bemötande. Kom och mötte upp mig och snackade lite. Otroligt trevlig och rolig att prata med. Rekommenderas starkt av mig. Tack för denna gång.
    3. DaBull
      DaBull
      Tackar för skrivbordet som @Sunbringer skänkte. Trevlig kontakt!
    4. Remuz
      Remuz
      Köpte ps4-kontroll-laddare. Trevlig säljare och bra pryl
    5. Dune1
      Dune1
      Köpte Buds pro lurar. Allt gick mycket smidigt och bra. Mycket hjälpsam och trevlig. Gör gärna fler affärer ihop i framtiden.
    6. Crampaz
      Crampaz
      Köpte en surfplatta av sunbringer. Allt gick smidigt och bra. Rekomenderas starkt.
    7. opuschen
      opuschen
      Köpte en nyckelhålet av @Sunbringer En av de bästa säljare jag haft att göra med! Rekommenderas oerhört varmt!
    8. Lasse58
      Lasse58
      Köpte ett par skal av mig. Kom hem till mig, snabb affär, trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt!
    9. Dashio
      Dashio
      Köpte ett par hörlurar och kan bara säga wow!
      Jag har gjort några affärer här på Swedroid och av de alla är @Sunbringer lätt den bästa! Erbjöd sig att mötas upp halvvägs och till och med erbjöd sig för att köpa en plastpåse. Vi hade ett väldigt trevligt samtal och jag har inget mer att säga än att jag ger 10 getingar (av 10) samt rekommenderas starkt!
    10. Miiliio
      Miiliio
      köpte ett ps4 spel @Sunbringer , snabb och trevlig kommunikation. Han kunde mötas upp 2h senare så var affären klar. tack för denna gång.. Rekommenderas.
    11. christer50
      christer50
      Köpt en Tab2 av ovanstående, perfekt skick på varan, kommunikation o leverans med beröm godkänt t o m betalning efter leverans.
      Fler liknande säljare o världen hade sett betydligt trevligare ut.. rekommenderas
    12. chrippe7
      chrippe7
      Köpte en S9+ av @Sunbringer. Otroligt trevlig kille och jättesmidig affär! Rekommenderas starkt :)
    13. @JjE
      @JjE
      Köpte ett laddningställ till en tab s4 från denna herren. Mycket snabb och smidig affär, kan inget annat än rekommendera.
    14. nDre
      nDre
      Väldigt trevlig och hjälpsamt säljare. Varmt rekommenderas!
    15. chraist
      chraist
      Köpte en Amabrush av Sunbringer. God kommunikation och trevlig säljare där han även erbjöd att få betalt när varan var uthämtad. Rekommenderas varmt!
    16. Millwad
      Millwad
      Köpte en Samsung S3 av @Sunbringer. Min bästa köperfarenhet på Swedroid, rekommenderas varmt!
    17. m0hamed
      m0hamed
      Intresserad av Samsung frontier
    18. pepparkakan
      pepparkakan
      Köpte Icon X enligt beskrivning. Snabb i kommunikationen, snabbt och smidigt . Rekommenderas
    19. TinyWiz
      TinyWiz
      Köpte en Vero 4K mediaspelare och allt gick snabbt och smidigt, +++++
    20. R3b0rn
      R3b0rn
      Köpte ett MicroSD kort. Allt var som utlovat och trevlig kommunikation samt snabb leverans.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Stockholm
    Telefon:
    Samsung Galaxy S8+
    Telefon 2:
    Sony Xperia Z Ultra
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S2 8.0
    Platta 2:
    Samsung Tab 8.9
  • Laddar...