Timpppa
Blev medlem:
6 jul 2009
Inlägg:
8 113
Mottagna gillanden:
3 917
Födelsedag:
maj 13
Ort:
Väsby
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. Sphex
      Sphex
      Skänkte ett dbrand skin till @Timpppa som gladeligen betalade frakten, alltid trevlig att ha och göra med
    2. m1cke
      m1cke
      Köpte en iPhone av @Timpppa Snabb och trevlig kommunikation. Snabb leverans och vara som beskrivet. Rekommenderas starkt
    3. Spindrift
      Spindrift
      Hur bra som helst. Inga problem att göra affärer med den här gubben.
    4. Rosén78
      Rosén78
      Sålde en Galaxy Watch 3 till @Timpppa.
      En affär som funkade alldeles ypperligt,snabb betalning och en trevlig herre.
      Tack för affären och har min fulla rekommendation
    5. jesperwahl
      jesperwahl
      Köpte en iPhone av Timpppa, telefonen skickade snabbt och Timpppa var sjysst och hörde av sig när telefonen var inlämnad. Rekommenderar säljaren. :)
    6. Droid96
      Droid96
      Köpte en Mi 10 Ultra av mig. Världsklass! Suverän att göra affärer med.
    7. rince0r
      rince0r
      Köpte ett skal av @Timpppa. Som alltid lika grym att göra affärer med, rekommenderas varmt!
    8. iterva
      iterva
      Köpte en iPhone och skick var som beskrivet. Bra kommunikation och snabbt skickat! Rekommenderas!
    9. Prelow
      Prelow
      Köpte en iPhone ifrån Timpppa. Allt var som utlovat i vanlig ordning! Rekommenderas som säljare! :)
    10. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en Xiaomi mi 10, snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderas varmt
    11. Prodrive
      Prodrive
      Sålde Iphone 12 Pro till Timpppa, grymt bra kommunikation och swishade utan konstigheter efter överenskommelse. rekommenderas varmt
    12. livinl0ud
      livinl0ud
      Köpt en Xiaomi Mi 10 av @Timpppa. Lika klockrent denna gång som alla andra gånger. Grymt trevlig att ha och göra med. Har mina varmaste rekommendationer att göra affärer med!
    13. linusv
      linusv
      Köpte ett par Buds Live av Timpppa. Välpaketerade, skickades snabbt och var i toppskick (som beskrivet). Rekommenderas som säljare!
    14. Miiliio
      Miiliio
      Sökte en Iphone och @Timpppa erbjöd en han hade. Efter lite pm var vi överens och affären var spikad. Träffades och snackade lite och slutförde affären. Jävligt trevlig kille, rekommenderas.
    15. semlan
      semlan
      Köpte ett Pitaka Case till Pixel 4 XL inklusive skärmskydd av @Timpppa. Bra kommunikation, snabb leverans, bra packat, allt till belåtenhet. Rekommenderas!
    16. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Sålde en klocka och buds till Timpppa. Jag är otroligt nöjd med affären. Snabb förskottsbetalning och alltid trevlig och respektfull kommunikation. Rekommenderas!
    17. niklas1232
      niklas1232
      Köpte en gear s3 frontier av Timpppa. Väldigt bra kommunikation, snabb leverans, fin vara och en trevlig kille. Starka rekommendationer!!
    18. tojjetok
      tojjetok
      Köpte lite appleprylar bara enkelt snabbt skickat allt som det skulle bra packat. Bara plus som vanligt.
    19. Droid96
      Droid96
      Köpte en S20 Ultra av mig. Otroligt trevlig köpare och väldigt bra att göra affärer med. Högsta rekommendationer.
    20. Droid_295
      Droid_295
      Sålde ett par airpods till @Timpppa. Trevlig kille och snabb betalning. Rekommenderas.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    maj 13
    Ort:
    Väsby
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Pixel 7 Pro
    Platta:
    Ipad Pro M1

    Signatur

    Telefon: Iphone 15 Pro Max & Pixel 8 Pro. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...