Asad91
Senaste aktivitet:
29 mar 2024 kl 06:39
Blev medlem:
13 feb 2017
Inlägg:
44
Mottagna gillanden:
46

Vänner 1

  1. SHM

Asad91

Kid Droid

Medlem
Asad91 sågs senast:
Ser på ämne Pixel 8 Pro, 29 mar 2024 kl 06:39
    1. silverfang
      silverfang
      Köpte magic keyboard av @Asad91 toppen säljare alltid lika smidigt!
      1. Asad91 gillar detta.
    2. Remuz
      Remuz
      Köpte en s21 Ultra. Mycket smidigt och trevligt
      1. Asad91 gillar detta.
    3. osben
      osben
      Köpte en iPhone 12 mini av @Asad91 grymt smidig och snabb affär. Köpte på tisdag hade telefonen i handen på torsdag. Rekommenderar starkt och varmt!
      1. Asad91 gillar detta.
    4. Charocles
      Charocles
      Köpte klocka av @Asad91 , smidig affär och han gav till och med en extra klocka!! Rekommenderas VARMT!! :)
      1. Asad91 gillar detta.
    5. silverfang
      silverfang
      Köpte en pixel 5 av @Asad91 alltid lika smidigt och smidig affär. Rekommenderas varmt!
      1. Asad91 gillar detta.
    6. Seta
      Seta
      Köpte en Iphone 11 Pro Max av Asad91, 5/5*, perfekt produkt och tillmötesgående, möttes face2face.
      rek stark.
      1. Asad91 gillar detta.
    7. rince0r
      rince0r
      Köpte en OP Nord av @Asad91. Supersmidigt, snabb leverans och trevlig snubbe. Rekommenderas!
      1. Asad91 gillar detta.
    8. gooner
      gooner
      Bytte en Pixel 4XL mot en OP8 Pro. Betalade mellanskillnad och skickade min efter att jag hade fått hans i handen. Inga problem, bara positivt kommunikation rakt igenom!
      1. Asad91 gillar detta.
    9. silverfang
      silverfang
      Sålde ett skal till @Asad91 smidig som vanligt hoppas på fler affärer i framtiden. Rekommenderas!!
      1. Asad91 gillar detta.
    10. silverfang
      silverfang
      Köpte en mobil av @Asad91 alltid lika smidigt och trevlig som alltid. Ett nöje att göra affärer med!
      1. Asad91 gillar detta.
    11. livinl0ud
      livinl0ud
      @Asad91 köpte ett ZAGG skärmskydd av mig till Pixel 3. Snabb betalning som alltid. Oerhört trevlig kommunikation och tydlig återkoppling när han mottagit det. Rekommenderas att göra affärer med!
      1. Asad91 gillar detta.
    12. Lasse58
      Lasse58
      Asad91 köpte ett batteriskal, swishade direkt. Snabbt och smidigt. Mycket trevlig kontakt. Rekommenderas varmt!
      1. Asad91 gillar detta.
    13. livinl0ud
      livinl0ud
      @Asad91 köpte ett skärmskydd till Google Pixel 3 av mig. Mycket trevlig kontakt. Återigen en snabb och smidig affär. Rekommenderas varmt!
      1. Asad91 gillar detta.
    14. livinl0ud
      livinl0ud
      @Asad91 köpte ett dbrand till iPhone X av mig. Jag fick snabbt betalning via Swish. Trevlig kommunikation och tydlig återkoppling när han mottagit det. Rekommenderas!
      1. Asad91 gillar detta.
    15. Louba
      Louba
      @Asad91 Köpte ett Dbrand grip av mig. Mycket trevlig kontakt och rekommenderas för framtida affärer.
      1. Asad91 gillar detta.
    16. silverfang
      silverfang
      Köpte en pixel 2 xl av @Asad91 trevlig och snabbt inga konstigheter. Rekomenderas varmt!
    17. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en iPhone x till @Asad91 , snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderar starkt denna köpare
    18. Finskpinne
      Finskpinne
      Köpte ett nudient skal till en X från Asad, skalet var superbra skicka och väldigt välpaketerat!

      Nu segade postnord med att leverera det så Asad ville betala tom tbaka om inte skalet skulle dyka upp!

      Så en toppenkille att göra affärer med! Kan starkt rekommendera!
      1. Asad91 gillar detta.
      2. Asad91
        Asad91
        Toppen köpare! Bra kommunikation.
        7 mar 2018
    19. SHM
      SHM
      Köpte en Pixel XL. Mycket bra kommunikation som ledde till en smidig affär. Säljaren rekommenderas varmt!
      1. Asad91 gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...