nDre
Blev medlem:
1 apr 2017
Inlägg:
475
Mottagna gillanden:
778
    1. uddis
      uddis
      Sålde ett skal till @nDre supersmidigt! Blixtsnabb betalning via Swish och grym kommunikation. Rekommenderas varmt.
      1. nDre gillar detta.
    2. Cblucher
      Cblucher
      Fick batteri och Lim till Pixel 2XL från @nDre, super trevlig, tack så mycket.
      1. nDre gillar detta.
      2. nDre
        nDre
        Varsågod! :)
        18 mar 2022
    3. 900ssie
      900ssie
      Köpte några fina begagnade skal utav @nDre och allt var enligt beskrivning och blev skickat samma dag som jag Swishade.
      1. nDre gillar detta.
    4. AmandaaS
      AmandaaS
      Köpte en mobil av, super trevlig kommunikation.. Snabb betalning!
      Rekommenderas ! :)
      1. nDre gillar detta.
    5. erik.rahm
      erik.rahm
      Köpte ett par airpods gen3 av @nDre snabb och smidig affär. Hörlurarna i beskrivet skicka och väl förpackade! Rekommenderas som säljare
      1. nDre gillar detta.
    6. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en oneplus till @nDre , smidigt och snabb betalning som alltid med denna trevliga herre, har mina varmaste rekommendationer
      1. nDre gillar detta.
    7. nza
      nza
      Sålde Logitech-tangentbord till @nDre, möttes upp IRL och allt gick mycket bra till. Gör gärna affär med fler gånger :)
      1. nDre gillar detta.
    8. tojjetok
      tojjetok
      Sålde en Ipad 6th snabb betalning inga konstigheter.
      1. nDre gillar detta.
    9. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en redmi note 10 pro ,snabb betalning som vanligt, bra kommunikation och bra köpare , rekommenderas varmt
      1. nDre gillar detta.
    10. vandahl9
      vandahl9
      Sålde en iPhone 12 till @nDre och det gick mycket bra :)
      1. nDre gillar detta.
    11. Roger K
      Roger K
      Köpte en Samsung Tab av nDre.
      Snabbt skickat, mycket väl packat och väldigt fin produkt.

      Rekommenderas starkt!
      1. nDre gillar detta.
    12. thelars
      thelars
      Köpte en S21 Ultra av nDre. Snabbt skickat och alt var enligt beskrivning. Gör gärna affär med igen!
      1. nDre gillar detta.
    13. 10cent
      10cent
      Köpte ett iPhone 12 Pro läderskal av @nDre. Levererades snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt!
      1. nDre gillar detta.
    14. stealth.pilot
      stealth.pilot
      Köpte iPhone tillbehör av nDre, allt var som det beskrevs samt snabb leverans. Rekommenderas.
      1. nDre gillar detta.
    15. 10cent
      10cent
      Sålde en Tab S7+ till @nDre. Snabb betalning och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt!
      1. nDre gillar detta.
    16. Jimmy 76
      Jimmy 76
      Sålde en iPhone 12 mini, som vanligt snabbt och trevlig kommunikation utan konstigheter, har mina varmaste rekommendationer
      1. nDre gillar detta.
    17. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Sålde en Samsung s21 ultra. Blixtsnabb betalning och trevlig kontakt. Rekommenderas varmt!
      1. nDre gillar detta.
    18. leobjorkman
      leobjorkman
      Otroligt trevlig kille some hjälpte mig med en dator till lillasyster, allt från informationen jag behövde till överraskningsleverans. Rekommenderas väldigt varmt!
      1. nDre gillar detta.
    19. Virtual
      Virtual
      Köpte ett XFX 6800 xt merc av nDre. Riktigt bra packat och snabb frakt! Gör gärna fler affärer med denna otroligt trevliga Swedroidare.
      Rekommenderas!

      //Virtual
      1. nDre gillar detta.
    20. riceboiler
      riceboiler
      Köpte ytterligare ett tangentbord från @nDre , som vanligt, snabb och smidig kommunikation och väldigt väl pakterat. Rekommenderas
      1. nDre gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ja

    Signatur

  • Laddar...