Prelow
Blev medlem:
17 aug 2011
Inlägg:
2 688
Mottagna gillanden:
258

Vänner 1

Har som vän 3

Ort:
Uppsala
    1. subwoofer
      subwoofer
      Köpte en Boxer CA-modul av Prelow. Inga som helst problem och varan var i utmärkt skick. Kan inte annat än rekommendera.
    2. vic20
      vic20
      Köpte en laptop av honom. Helt enligt beskrivningen. Bra att ha att göra med, inga problem.
    3. manola1027
      manola1027
      Köpte en Z2 av Prelow. Bra kommunikation och telefonen överensstämde med beskrivningen. Köper gärna av dig igen:)
    4. Starksprit
      Starksprit
      Gjorde ett distansbyte med @Prelow. Hans HTC One M8 mot min Z2. Allt gick smidigt och bra! Kan varmt rekommendera denna användare i framtida affärer!
    5. Wafflez
      Wafflez
      Hejsan!
      Undrar om du har din htc one kvar? Det är så att min bror är ute efter en ny mobil han kan tänka sig att ge 3100 + frakt för han bor lååångt från Uppsala.
      Antar att den är olåst?
      /wafflez
    6. pazu
      pazu
      Tja, har en HTC ONE X 32GB med MHL-adapter (HDMI-utgång) i nyskick som jag byter mot din Note II om du har den kvar?

      Hälsningar
      /Pazu
    7. GOGOnr2
      GOGOnr2
      Tjena har en sgs 2, vill byta till note. Svensk garanti olåst. Fina tillbehör. Större batteri 2000 mah "orginal" Borsladdare Zenis, fungerar att ladda med case o det större batteriet på. 1 väska med punch funktion. 1 bumper i silver som funkar till det större batteriet. 3 st case. 1 orange "Krussel", 1 svart o transparant. Bor i Stockholm. Inte en skråma på mobilen, Skydd sedan dag 1./ Häls Danne
    8. eastbound
      eastbound
      fick du mitt mess?
    9. Sensational
    10. Sensational
      Sensational
      Kommer inte hinna in till Uppsala idag snart...sitter hemma å väntar på besked från dej, men du svarar ej :/
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Uppsala
    Telefon:
    iPhone 12 Pro 256gb
    Telefon 2:
    iPhone 6S
    Telefon 3:
    Htc Desire, SGS2+
    Platta:
    iPad Pro ”11

    Signatur

    iPhone 12 Mini 128gb

    iPad Pro 12.9” 128gb
  • Laddar...