ruf0ns
Blev medlem:
26 okt 2010
Inlägg:
1 085
Mottagna gillanden:
1 218

Har som vän 1

Ort:
Linköping
Sysselsättning:
AV-Tekniker
    1. Timpppa
      Timpppa
      Sålde en Airtag till ruf0ns. Trevlig person och en smidig affär! Rekommenderas!
    2. huttala
      huttala
      Gjorde ett byte med @ruf0ns och allt gick jättebra! Trevlig och skicka telefonen snabbt. Telefonen var i bättre skick än jag trodde. 11/10 would recommend!
    3. YaKoStar
      YaKoStar
      Köpte en S21 Ultra och är jättenöjd. Bra packat och allt enligt beskrivning! Rekommenderas!
      1. polar590 och ruf0ns gillar detta.
    4. Cuby
      Cuby
      Köpte galaxy buds pro av @ruf0ns. Smidigt och bra! Rekommenderas helt klart!
      1. ruf0ns gillar detta.
    5. larsen6
      larsen6
      ruf0ns köpte min Xiaomi mi 10 Ultra. Mycket trevlig och kunnig köpare. Varmt rekommenderad från mig.
    6. gneken
      gneken
      Sålde Google Home Mini till ruf0ns. Snabb betalning och feedback efter mottaget paket. Rekommenderas.
      1. ruf0ns gillar detta.
    7. Johanvartaget
      Johanvartaget
      Köpte en mi 11 ultra. Mycket trevligt bemötande och snabb och välpackad leverans. Rekommenderas.
      1. ruf0ns gillar detta.
    8. king_heisenberg
      king_heisenberg
      Sålde ett Xiaomi 11 ultra skal till @ruf0ns snabb och mycket smidig affär. Kan bara rekommendera!
      1. ruf0ns gillar detta.
    9. Bengan800
      Bengan800
      Köpte en s20 ultra av rufOns och det gick.mycket smidigt samt att luren var som det utlovas rekommenderas starkt att göra affär med
      1. ruf0ns gillar detta.
    10. lulzfactor
      lulzfactor
      Köpte en Iphone utav Ruf0ns, snabb och smidig affär. Rekommenderas!
      1. ruf0ns gillar detta.
    11. gffg01
      gffg01
      Grymt bra genomförd affär, blixtsnabb frakt samt uppföljning. Rekommenderas till 110%
      1. ruf0ns gillar detta.
    12. niclasc
      niclasc
      Sålde en iPhone 11 Pro till @ruf0ns Mycket smidig och trevlig affär som det ska vara
      1. ruf0ns gillar detta.
    13. Petoter
      Petoter
      Snabb och smidig affär, kunde inte bli bättre! Rekommenderas.
    14. guerillerox
      guerillerox
      Sålde en Mate 20 Pro till @ruf0ns blixtsnabb betalning och inga problem, rekommenderas.
    15. Hytin
      Hytin
      Köpte en OP8 PRO inga problem alls mer än någon dag extra pga mycket jobb förmodag jag innan den blev skickad , men inga problem varan som utlovad som vanligt, Rekomenderas :)
    16. allerkrans92
      allerkrans92
      Sålde en realme x50 pro till @ruf0ns snabb betalning och grym kommunikation. Rekommenderas!!!+++
    17. Hytin
      Hytin
      Sålde en OP8PRO till ruf0ns, Snabb och smidig affär rekomenderas varmt inga konstigheter alls
    18. gooner
      gooner
      Köpte en styck S20+ av denne herre, swishade och hade luren dagen efter. Vad mer kan man önska? Bara positivt <3
    19. CABBAN05
      CABBAN05
      Köpte telefon av @ruf0ns , jag bad honom att hålla och det gjorde han, allt i skick som utlovat , snabb utskick efter swish och superb trevlig kommunikation, både på samtal och sms, det är sånt här jag gillar att jag kan lita på säljare :-) rekommenderas varmt ++
    20. Anthraxabuz
      Anthraxabuz
      Köpte en Note 10 av @ruf0ns
      Gott snack och snabb leverans.
      Rekommenderas!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Linköping
    Sysselsättning:
    AV-Tekniker
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Pixel 8 Pro