goa200
Senaste aktivitet:
29 sept 2013
Blev medlem:
3 jun 2009
Inlägg:
30
Mottagna gillanden:
162

goa200

Kid Droid, från Sweden / Örebro

Hedersmedlem
goa200 sågs senast:
29 sept 2013
    1. samsungnotesäljesbytes
      samsungnotesäljesbytes
      skulle du kunna stänga av mitt konto för gott det ända jag blir här är kränkt och trackad av de flesta medlemmarna och anses som en scammer? när jag är legit seller.
    2. samsungnotesäljesbytes
      samsungnotesäljesbytes
      Hej skulle du kunna ta bort alla min threads/inlägg vill göra ett helt nytt utan att spamma Mvh :)?
    3. ST!NG
      ST!NG
      Hej!jag är nu registrerad medlemi forumet. och jag läste era regler, jag tycker det jätte bra att ni har hårda reg:) annrs blir det sandlådan här... BRA JOBBAT NI SOM JOBBAR HÄR.
    4. denfin
      denfin
      HahAHHOHOHO TJA MANNAR
    5. goa200
      goa200
      Jag ska kolla om vi kan ordna detta asap
    6. Stennan
      Stennan
      Tjo, HTC One S och HTC One V lanserades samtidigt som HTC One X. Skulle du eller personen med rätt behörighet kunna slänga upp ett forumför dessa modeller?

      Edit: Glömde säga tack på förhand! :)
    7. Botani
      Botani
    8. Kent
      Kent
    9. goa200
      goa200
      Vad gäller namnbyten så tas dessa via pm. Dock är namnbyten inte garanterat utan tas från "fall" till "fall".
      samma gäller problem att posta i forumet.
      ta det via pm =)
    10. Alixw74
      Alixw74
      Hej, tänkta posta en fråga i SGS forumet då jag har lite problem. Men kan inte har jag missat något / gjort något fel?
    11. Galaxy44
      Galaxy44
      Hej goa200! Skulle du kunna byta mitt namn till DHD200? ///MVH Leonard
    12. mooxie
      mooxie
    13. nixxz
      nixxz
      Hej!
      Kan du flytta mitt inlägg från Köpråd till Köp & Sälj?
      Råkade posta fel. Tack
    14. Avicii
      Avicii
      Hej goa! Skulle du kunna byta mitt namn till Prime? MVH Albin
    15. goa200
      goa200
      Gett upp har jag inte gjort. Bara mkt att stå i privat vilket lett till mindre moderering för min del.
    16. dexter.
      dexter.
      Hej.
      Har du gett upp på SGS2 ROM & Utveckling, eller vad forumet heter?
      Jag kanske är struktur-nazist, men orkar knappt läsa då man måste sålla så mycket skit för att hitta något nyttigt... :(
    17. Vendelkråka
      Vendelkråka
      Tjenixen!!
      Som gammal (62)stöt med begränsade utförsgåvor, undrar jag om det vore en ok idé att ha en ruta med förkortningsförklaringar nånstans där den syns bra, kanske på framsidan,vad vet jag. Det susar runt en massa förkortningar som t.ex jag inte riktigt vet vad dom betyder...ROM,Mui,etc,mm ad nauseam.... :D
      Yep, det var det hele idag,får jag besvära om en trevlig helg och dessutom ett trevligt och rappt forum rent generellt.
      Mvh,
      Mikke
      aka Vendelkråka
    18. Speedmaster
      Speedmaster
      Är det dags med en sektion: ROM-filer och utveckling till Sensation?
    19. svempa
      svempa
      Hej, eftersom jag anklagas för att trolla, kunde det säkert finnas ett intresse av att se andelen reklamationer ang Samsung Galaxy Tab 10.1. Alla hittar tydligen inte till Google. Jag är mer än intresserad av Taben, så jag vill nog enbart "trolla fram" Samsung. En liten undersökning som ni brukar göra. Jag är väl inte lika lättlurad, i kraft av min ålder, som många ungdomar.
    20. goa200
      goa200
      Vilken tråd?
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    im ol'skool. nuff said

    Movies + Mobiles+photo

    Signatur

    Ägare till den första brickade svenska HTC magic??
    Stolt före detta ägare till en smält HTC magic!!
    Numera ägare till Sony Xperia Z

    Add me on Google+

    HTC Magic-->Acer liquid-->HTC Desire/Motorola Milestone-->ip4-->Samsung Galaxy s2-->HTC One X-->Sony Xperia Z
  • Laddar...