solle123
Blev medlem:
30 jan 2018
Inlägg:
72
Mottagna gillanden:
69

Vänner 1

    1. Chivo
      Chivo
      Köpte en Galaxy Book utav @solle123
      Mycket trevlig och hjälpsam säljare. Extra tack för att du kunde hålla datorn till mig, tills lönen kom. Datorn skickades väl inpackad och enligt annonsens beskrivning, så är datorn i nyskick. Swishade säljan innan jag hade datorn i min hand och det var inga problem.

      En toppensäljare som varmt rekommenderas!
    2. thelars
      thelars
      Köpte en realme gt neo 2 av mig. enkel komminikation och snabb betalning. Gör jättegärna affär med igen ++++
    3. Hazzze
      Hazzze
      Betyg: 5/5 rekommenderar
    4. eastbound
      eastbound
      Sålde några iOS enheter till solle123,snabb betalning och trevlig. Inga konstigheter. Rekomenderas
    5. Fredriks
      Fredriks
      Sålde en iPhone till @solle123
      Smidig affär på alla sätt
    6. amstaffpwr
      amstaffpwr
      Köpte telefon av @solle123 ,skickade snabbt och skick som utlovat.Rekommenderas alla dagar i veckan.
    7. thelars
      thelars
      Köpte en Oneplus av solle. Hur bra som helst att göra affär med. Gör gärna igen+++
    8. laserturken
      laserturken
      Köpte en iPhone 13 mini av @solle123 , snabb, smidig och trevlig att ha göra med.
    9. oskhel
      oskhel
      Sålde en iPhone 6s till @solle123 , snabb och smidig affär. Väldigt trevlig att ha att göra med. Rekommenderas starkt.
    10. Str0be
      Str0be
      Sålde ett grafikkort till @solle123 och har bara positiva saker att säga om affären och solle själv. Mycket trevlig kille att prata med, snabb återkoppling och betalning direkt när affären var klar!
      5 stjärnor av 5 möjliga och varma rekommendationer! ⭐️
    11. vandahl9
      vandahl9
      Sålde en Pixel 4a till @solle123 och allt gick supersmidigt!
    12. Millicom
      Millicom
      Köpte en OnePlus 8T av @solle123 och allting va otroligt smidigt, trevligt bemötande och gick till precis som utlovat. Varan va i perfekt skick! Rekommenderas starkt!
    13. bt2018
      bt2018
      Vi gjorde en snabb och problemfri transaktion! Perfekt helt enkelt! Tack
    14. GmbH
      GmbH
      Köpte en telefon av @solle123 , han erbjöd att skicka först för jag senare skall betala då han ej har många omdömn.
      Skicket i utlovat skick , är jätte nöjd
      Rekommenderas varmt till alla
    15. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Sålde en Oneplus 7t pro. Supersmidig affär, rekommenderas varmt.
    16. xbjorne
      xbjorne
      Har köpt en iPhone på distans från @solle123, telefonen var helt enligt beskrivning och affären gick ytterst smidigt med bra kommunikation. Rekommenderas! 5/5
    17. Robin.Karlsson
      Robin.Karlsson
      Snabb kommunikation & trevligt bemötande, gjorde vansinnigt smidig affär F2F. Kan varmt rekommenderas
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 8T
  • Laddar...