AmandaaS
Senaste aktivitet:
19 apr 2024 kl 09:52
Blev medlem:
24 jan 2021
Inlägg:
52
Mottagna gillanden:
242

Vänner 2

Har som vän 4

AmandaaS

Kid Droid

Medlem
AmandaaS sågs senast:
19 apr 2024 kl 09:52
    1. Louba
      Louba
      Köpte en dator av @AmandaaS
      Köpet precis lite smidigt som alla andra gånger jag handlat av henne.
      Välpackat och inga krusiduller. 100/100
    2. rtreal
      rtreal
      Köpte ett Originalskal till min s23 Ultra. Allt gick snabbt och smidigt. Rekommenderas+++++
    3. Adr1aniii
      Adr1aniii
      Köpte en Pixel 8 Pro och en Pixel Watch 2 av @AmandaaS. Allt gick smidigt och snabbt, rekommenderas!
      Packningen var toppen +++++++
    4. Nuvori
      Nuvori
      Köpte en klocka och hörurar av @AmandaaS. Allt gick smidigt och snabbt och kan inte göra något annat än rekommendera från mig.
    5. Hanseman
      Hanseman
      Köpte en iPhone 15 Pro Max av @AmandaaS , Hela köprocessen var toppen, snabba svar, alla varor var i perfekt skick, fick ett nytt Rdevice skal i stället för ett av de som fanns i annonsen eftersom det inte var i bra skick enligt henne. Paketeringen var i proffsklass

      Bara dom bästa rekommendationerna från mig.
      1. AmandaaS gillar detta.
    6. Rosén78
      Rosén78
      Köpte ett svart läder skal original till Iphone 14 Pro av @AmandaaS
      Allt va toppen genom hela affären, extra plus för att skalet ser oanvänt ut. Är helnöjd.
      Bara dom bästa rekommendationerna från mig.
      Inget att tveka på någonstans
      1. AmandaaS gillar detta.
    7. SBOSS
      SBOSS
      Köpte en Iphone 15 Pro 256gb av @AmandaaS. Allt gick smidigt och snabbt. Rekommenderas varmt!!!
      1. AmandaaS gillar detta.
    8. raeserfisk
      raeserfisk
      Strålande säljare med ypperlig hantering. Trevlig, tydlig och transparent. 5/5!
      1. AmandaaS gillar detta.
    9. Roger K
      Roger K
      Köpte Galaxy Buds 2 Pro av @AmandaaS.

      Utmärkt skick, utomordentligt väl packat och trevlig kommunikation.

      Får mina varmaste rekommendationer.
      1. AmandaaS gillar detta.
    10. kupster
      kupster
      Köpte en galaxy watch 5 pro av @AmandaaS . Kanonsäljare som följer upp affären så alla är nöjda. Rekommenderas varmt!
      1. AmandaaS gillar detta.
    11. Louba
      Louba
      Köpte en Apple Watch Ultra av @AmandaaS Lika trevlig som vanligt och alltid ett nöje att handla av henne!
      1. AmandaaS gillar detta.
    12. Akilles
      Akilles
      Jag köpte en Pixel 7 Pro av @AmandaaS, den var i totalt nyskick i originalkartong fint förpackat med alla originalgrejer och kvitto. Även bra förpackat postpaket och supersnabb leverans, plus väldigt trevlig att prata med. Rekommenderas definitivt :)!
      1. AmandaaS gillar detta.
    13. Kristy
      Kristy
      Köpte en Pixel 7 Pro av @AmandaaS och är supernöjd med allt. Trevlig kommunikation, skickade snabbt, telefonen väl förpackad och i utmärkt skick. Rekommenderas varmt! :-)
      1. AmandaaS gillar detta.
    14. BigF
      BigF
      Köpte ett läderskal till iPhone 14 pro av @AmandaaS. Trevlig kontakt och snabb leverans. Rekommenderas varmt!
      1. AmandaaS gillar detta.
    15. Xerxez
      Xerxez
      Köpte en Samsung galaxy s22+ av @AmandaaS. Trevlig och bra kommunikation. Väl förpackat, snabbt skickat och i utlovat skick. Jag är mycket nöjd. Rekommenderas.
      1. AmandaaS gillar detta.
    16. abbanovitch
      abbanovitch
      Köpte en Google Pixel 6 Pro av #AmandaaS. God/trevlig kommunikation, bra förpackat, skick som utlovat ... Allt som allt en mycket bra säljare ..... Rekommenderas !
      1. AmandaaS gillar detta.
    17. Roger K
      Roger K
      Köpte en S22 Ultra av @AmandaaS.
      Väldigt nöjd med hela affären. Snabbt skickat, väl packat och i mycket bra skick.
      Gör gärna fler affärer med Amanda. 5 av 5 stjärnor.
      1. AmandaaS gillar detta.
    18. Richthegreat
      Richthegreat
      Köpte en IPhone 13 Pro av @AmandaaS. Pålitlig och supertrevlig person. Blixtsnabbt skickat och telefonen stämde helt överens med beskrvingen. +++++ varma rekommndationer
      1. AmandaaS gillar detta.
    19. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Köpte en Iphone 13 pro max. Supertrevlig säljare som jag rekommenderar.
      1. AmandaaS gillar detta.
    20. MatAng
      MatAng
      Köpte Apple Watch 7 av @AmandaaS . Trygg och pålitlig säljare. Snabb också +++++
      1. AmandaaS gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Iphone 14 pro 256gb
  • Laddar...