Timpppa
Blev medlem:
6 jul 2009
Inlägg:
8 113
Mottagna gillanden:
3 917
Födelsedag:
maj 13
Ort:
Väsby
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. tjonken
      tjonken
      Jag köpte ett skin av @Timpppa.
      Snabb och smidig affär. Allt som utlovat, mycket nöjd
    2. thelars
      thelars
      Köpte ett par airpods av mig. Som alltid riktigt trevlig och enkel att ha och göra med. Tack!
    3. Redhawk1234
      Redhawk1234
      Köpte två skal. Allt i beskrivet skick. Rekommenderas varmt!
    4. tomishu
      tomishu
      Köpte en iPhone 12 av @Timpppa och allt fungerade väldigt smidigt! Bra kommunikation, snabb leverans, och perfekt vara! Rekommenderas!
    5. POi
      POi
      Kanon, nemas problemas!
    6. Louba
      Louba
      Köpte ett mobilskal av @Timpppa
      Trevlig och vettig. Rekommenderas
    7. mullsjomannen
      mullsjomannen
      Köpte en Iphone 13 pro. Supernöjd med affären och rekommenderar denna kille.
    8. SHM
      SHM
      Klockren affär som alltid. Levererade mobilen hela vägen hem till mig. Säljaren rekommenderas varmt!
    9. ruf0ns
      ruf0ns
      Ännu en affär gjord med @Timpppa, denna gång köpte jag Pixelbuds och jag är supernöjd med allt. Tack för en bra affär!
    10. ruf0ns
      ruf0ns
      Köpte ett skal till Pixel 6 pro av @Timpppa, allt toppklass från kommunikation till leverans.
      Rekommenderas!
    11. toobiiias
      toobiiias
      Köpte skal till iPhone 13PM av Timpppa, smidigt och enkelt, rekommenderas!
    12. DaeR
      DaeR
      Köpte en iPhone 13 PRO av Timpppa, allt var som utlovat! Snabb och bra kommunikation! Rekommenderas varmt!
    13. qsecofr
      qsecofr
      Köpte ett Pitaka-skal. Snabbt skickat och bra kommunikation. Rekommenderad säljare.
    14. Janne S
      Janne S
      När du vill sälja din pixel 6 pro, hör gärna av dig
    15. Janne S
      Janne S
      Jag köpte en S21 ultra med lite tbh. Mycket trevlig och pålitlig säljare. Ett nöje att få göra affär med dig. Rekommenderas verkligen
    16. Redhawk1234
      Redhawk1234
      Sålde en Pixel 6 Pro till honom. Möttes upp på plats. Alltid lika trevlig att prata med och superseriös. Rekommenderas varmt!
    17. Roshag
      Roshag
      Suverän och trevlig säljare jag köpte en iPhone som var bra paketerad och allt var helt enligt beskrivning.
    18. Johanvartaget
      Johanvartaget
      Köpte en iphone 13 pro. Suveränt paketerat och bra kommunikation. Rekommenderas.
    19. paulreedsmith
      paulreedsmith
      Köpte en iPhone. Swishade innan och luren dök upp med posten dagen efter! A+++
    20. nimren
      nimren
      Köpte en iPhone 13 mini och allt gick smärtfritt, Snabb leverans, bra packeterat och snabb kommunikation. Gör gärna fler affärer med @Timpppa
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    maj 13
    Ort:
    Väsby
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Pixel 7 Pro
    Platta:
    Ipad Pro M1

    Signatur

    Telefon: Iphone 15 Pro Max & Pixel 8 Pro. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...