Jaxione
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 16:58
Blev medlem:
25 mar 2011
Inlägg:
606
Mottagna gillanden:
161

Jaxione

Adult Droid

Medlem
Jaxione sågs senast:
28 mar 2024 kl 16:58
    1. kupster
      kupster
      Sålde et par Jabra 85t till @Jaxione. Snabb betalning, bra snack. Rekomenderas!
    2. maczii
      maczii
      Sålde oneplus buds pro till @Jaxione , snabb betalning, trevlig kommunikation, allt topp :) rekommenderas+++++
    3. semlan
      semlan
      Köpte en OnePlus Watch med lite tillbehör till den av @Jaxione.Mycket trevlig kontakt, snabb leverans. Rekommenderas till 100%.
    4. torsktunga
      torsktunga
      Sålde en Oneplus Watch till Jaxione. Trevlig kontakt och snabb smidigt affär. Rekommenderas starkt! :)
    5. 900ssie
      900ssie
      Sålde en Samsung Tab A 2019 till @Jaxione och fick betalt i förskott, snabb och smidig affär, rekommenderas!
    6. vibsp97
      vibsp97
      Köpte laddare och kabel av @Jaxione.
      Snabb och trevlig kommunikation och dessutom snabb och väl emballerad frakt. Rekommenderas!
    7. Oshotta2
      Oshotta2
      Köpte en smartwatch av @Jaxione där han var så snäll och höll på den i flera dagar åt mig. Toppensäljare!
    8. Macki
      Macki
      Sålde en Honor MagicWatch 2 till Jaxione, allt funkade kanon enligt förväntan. Rekommenderas varmt!
    9. Oshotta2
      Oshotta2
      Köpte en P30 Pro av @Jaxione . Mötte upp honom vid IKEA. Mycket smidig och trevlig säljare som jag gärna gör fler affärer med. Mobilen var i utlovat skick och jag är helnöjd. Rekommenderas till alla!
    10. agerberg
      agerberg
      Sålde Jabra Elite 65t till @Jaxione bra köpare! snabb kommunikation, snabb betalning! Rekommenderas!
    11. Cblucher
      Cblucher
      @Jaxione fixade en löparklocka till min son, kan varmt rekommenderas och skickar all god karma..
    12. sergio_2009
      sergio_2009
      Köpte en Xiaomi Mi9 av @Jaxione
      Smidig affär, bra kommunikation, väl paketerat, snabb leverans, kan varmt rekommendera
    13. Sphex
      Sphex
      Köpte en Xbox av @Jaxione väl paketerad och snabb leverans. Xboxen var i utlovat skick, rekommenderas.
    14. Larsdima
      Larsdima
      Köpte en Xiaomi Mi 9 av @Jaxione. Väldigt snabb leverans och bra kommunikation. Rekommenderas verkligen!
    15. Miiliio
      Miiliio
      Sålde en Op7Pro till @Jaxione .. Efter lite pm fram o tillbaka så kom vi överens och affären var i hamn.
      Trevlig och snabbt betalt.. Tack för denna gång.
    16. pobin
      pobin
      Köpte en Surface 3 Pro av @Jaxione. Trevlig och bra kommunikation och snabb leverans och bra förpackat. Mycket nöjd med affären. Tack!
    17. rince0r
      rince0r
      Köpte en klocka av @Jaxione. Minst lika smidigt och trevligt som förra affären, top notch!
    18. zel
      zel
      Köpte en datormöss från Jaxione. Trevlig kontakt, snabb frakt.
    19. Hogr
      Hogr
      Köpte en Oneplus 5t av @Jaxione. En ärlig och trevlig person. Jag blev mycket nöjd med affären. Rekommenderas starkt
    20. Swe
      Swe
      Sålde på distans (skicka paket) en Samsung Wireless Charger Duo till Jaxione. Trevlig kontakt, samt mycket snabb förskottsbetalning & smidig affär. Gör gärna affärer igen.
      1. Jaxione gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...