Mobik
Blev medlem:
7 apr 2017
Inlägg:
116
Mottagna gillanden:
156

Har som vän 1

Ort:
Stockholm
    1. Axan
      Axan
      Köpte ett skal av @Mobik. Snabb leverans och inga problem.
    2. maRRtin
      maRRtin
      Köpte ett skal av Mobik. Supernabb kommunikation och hantering, skickades direkt efter betalning. Kan varmt rekommendera för framtida affärer.
    3. Exxpert
      Exxpert
      Köpte ett skal av Mobik. Funkade alldeles utmärkt. Snabb hantering och trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt för framtida affärer här☺️
    4. jonteg69
      jonteg69
      Köpt skal av @Mobik. Snabb leverans och väl paketerat! Mycket bra säljare! Inga som helst konstigheter bara +
    5. Magnuswall
      Magnuswall
      Köpte lite skärmskydd från @Mobik.
      Kom snabbt och var helt nya som utlovat. Tack för en bra och snabb affär.
    6. night77
      night77
      Jag sålde en Samsung Galaxy S21 Ultra (Snapdragon) med flera skal till @Mobik.

      Affären gick riktigt snabb och smidig. Jag fick pengarna swishade och jag packade ihop o skickade iväg paketet samma dag.

      Jag skulle gärna vilja göra flera affärer framöver med @Mobik, köpa som sälja.

      Rekommenderas varmt.
    7. Marjan
      Marjan
      Sålde en Tab S7+ 5G med flera tillbehör till @Mobik. Snabb och smidig affär. Rekommenderas varmt.
    8. zulle
      zulle
      Sålde ett tangentbord till @Mobik. Snabb betalning och suverän kontakt. Kan inte annat än rekommendera varmt.
    9. tojjetok
      tojjetok
      Sålt ett skal snabb betalning inga konstigheter.
    10. allerkrans92
      allerkrans92
      Sålde skärmskydd och skal till @Mobik snabb betalning och super bra kommunikation. Rekommenderas!!
    11. tojjetok
      tojjetok
      Sålt ett jag skal. Snabb betalning trevlig dialog bara plus.
      1. Mobik gillar detta.
    12. apan12
      apan12
      Sålde en Oneplus explorer-ryggsäck till @Mobik, allt gick snabbt och smidigt. Lätt att ha att göra med, rekommenderas!
    13. Oshotta2
      Oshotta2
      Sålde ett nano sdkort till @Mobik. Supersnabb betalning utan problem. Rekommenderas!
    14. Lasse58
      Lasse58
      Sålde en Mate 20 x till Mobik, snabb kommunikation och swish. Rekommenderas varmt!
    15. Ekman
      Ekman
      Sålde note 9 och snabb betalning och trevligt kommunikation! Rekommenderas:)
    16. nicklas_718
      nicklas_718
      Gjorde affär med @Mobik och allt funkade kanon. 100 % GG!
    17. zulle
      zulle
      Köpte ett UAG skal till min note8 från Mobik och kan bara säga att allt fungerade klockrent från första kontakt till leverans. Rekommenderas varmt som säljare!
    18. Corran_Horn
      Corran_Horn
      Sålde en Samsung Galaxy S7 Edge till @Mobik. Trevlig och snabb kommunikation över PM. Betalning var snabbt på kontot. Rekommenderas varmt!
    19. Miiliio
      Miiliio
      Sålde ett Note 8 UAG skal till @Mobik.. Träffades upp och slutförde affären. Trevlig och snabb kommunikation.. Rekommenderas
    20. orbyffs
      orbyffs
      sålde biobiljetter, snabbt och smidigt, rekommenderas!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Stockholm
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Vivo X Fold 12/512
  • Laddar...