Dayl1ght
Blev medlem:
24 aug 2022
Inlägg:
10
Mottagna gillanden:
3

Har som vän 1

    1. ludnell
      ludnell
      Bedragare som är polisanmäld. Håll er borta!
    2. Allison
      Allison
      Hej och God Jul i förskott.

      Tänkte bara berätta att skurken har ändrat beteende.
      Fick min betalning tillbaka idag efter 3 veckors väntan, roligt att få vara med om en sån upplevelse.
      Mvh,
      Allison
      1. Dayl1ght
        Dayl1ght
        Du kan ju ta bort dina dumma kommentarer om "Skurk" och så vidare.
        Är ju väldigt konstigt sätt att uttrycka sig på.
        Samt väldigt vilseledande, snudd på förtal det du håller på med.
        Då jag även skickade telefonen enligt överenskommelse och höll dig uppdaterad. Du fick även tillbaka pengar när jag mottog telefon igen.
        12 maj 2023
    3. Etienne
      Etienne
      Verkar vara en oseriös typ. Personen i fråga skulle köpa en telefon av mig. Vi var överens om alla detaljer kring köpet och det var dags att betala, men inga pengar skickades. Går nu ej att få kontakt med personen, trots att det gått 4 dagar sedan vi gjorde upp om köpet... Oklart om det var ett bedrägeriförsök som inte gick hem, eller något helt annat...
      1. Dayl1ght
        Dayl1ght
        Riktigt onödig kommentar..
        Vadå bedrägeriförsök?
        Det var väl jag som skulle gå först med pengar, så förstår inte riktigt vad detta är för påhopp. Ta bort den lika gärna.
        8 sept 2023
    4. Allison
      Allison
      VARNING VARNING
      Misstänkt bedragare

      Sålde en telefon med trasig skärm sa att det var kosmetisk fel skärmskyddet. När telefonen kom från visade det sig att det var skärmen. Meddelade säljaren om felet och bad samtidigt om återbetalning ........ efter kravet på återbetalning är det helt omöjlig att få kontakt med säljaren.
      1. Etienne och R3b0rn gillar detta.
      2. Dayl1ght
        Dayl1ght
        När jag fick tillbaka telefon och övriga tillbehör så fick du peng tillbaka också. Så snacka inte goja och försök att svartmåla mig som någon bluffare.
        8 sept 2023
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...