goa200
Senaste aktivitet:
29 sept 2013
Blev medlem:
3 jun 2009
Inlägg:
30
Mottagna gillanden:
162

goa200

Kid Droid, från Sweden / Örebro

Hedersmedlem
goa200 sågs senast:
29 sept 2013
    1. goa200
      goa200
      here you go =)


      -"Ny regel: Från och med 2012-09-19 kan endast användare som har varit medlemmar tre månader eller längre, samt har minst 50 inlägg på forumet, skapa trådar eller svara på trådar. Detta på grund av de allt större problemen med scammers vars enda syfte är att lura andra medlemmar på pengar eller prylar."
    2. jetrider
      jetrider
      hej vet inte om läs reglerna gällde moig skulle du kunna specificera dig vad du menar kanske?
      vad är det jag har missat i reglerna?
    3. jetrider
      jetrider
      hej har pmat dig tidigare men inget svar jag skulle vilja kunn aposta i köp/sälj men kan inte just nu skulle du kunna fixa det då jag vill sälja min xperia z lila.
    4. goa200
      goa200
      Läs reglerna
    5. jetrider
      jetrider
      Hej varför kan jag inte lägga in en ny tråd under säljes?
      Tacksam om ni kunde fixa det...
    6. JaQan
      JaQan
      Kan ni inte dela upp forumsektion för Galaxy Note II LTE, en för Allmänt och en för Rom och filer.....blir lite lättare och hitta det man söker efter.
      Mvh/Jaqan
    7. goa200
      goa200
      Kan kolla om behovet finns och om det gör det så ska vi ordna en egen forumsektion
    8. mobilkungen78
      mobilkungen78
      Kan ni inte starta one x+ forum så att dom får ett eget ställe att skriva på?
    9. Kung
      Kung
      tja!
      varför kommer ingen avdelning för sgs3 mini??
      mvh
    10. Johan Hillborg
      Johan Hillborg
      Hej!
      Varför kan jag inte posta i köp/sälj?
      Hälsningar,
      Johan
    11. TheAce
      TheAce
      Hej, kan ni inte skapa ett S3 mini subforum?

      Hälsningar,
      Erik
    12. ca6
      ca6
    13. halvarrrr
      halvarrrr
      Hej skulle du kunna fixa padfone 2 tråd?
    14. Tabletshopen.se
      Tabletshopen.se
      Hejsan tänkte jag skulle ställa en fråga innan jag postade något dumt. Vi to Tabletshopen.se håller just nu en utlottning av en PiPo S1 Dual Core på facebook och min fråga är om där är någon forum del som jag är tillåten att posta denna informationen i eller om det räknas som för mycket marknadsföring?

      Vi skulle också vilja gå ut med att vi lämnar 7% i rabatt på hela vårt sortiment till SwedroiD's medlemmar finns det även någonstans där detta skulle va okej att gå ut med?

      Med vänliga hälsning,
      Tabletshopen.se
    15. Beckim
      Beckim
      Hej,
      jags er ingen forum för Sony xperia ION. Skulle vara kul om någon kan lägga in den, please!!!
    16. goa200
      goa200
      Från och med 2012-09-19, så kan endast användare som har varit medlemmar tre månader (92 dagar) och har minst 50 inlägg på forumet skapa trådar och svara på andras trådar.
    17. 10cent
      10cent
      Hej!

      Varför kan jag ej lägga in en annons under köp/sälj?

      mvh,
      Daniel
    18. Stromma
      Stromma
      Hej

      Postade följande inlägg härom dagen:
      http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?p=1109167#post1109167

      Det verkar dock inte som någon förstog riktigt vad jag efterfrågade, alt att jag postade i fel forum. Hur som helst så bidrar inte posten/inlägget till något, och då kan det lika gärna tas bort enligt mig. Verkar dock inte som om jag kan göra det själv, så någon mod får gärna göra det.

      // Strömma
    19. Pr0b1n
      Pr0b1n
    20. calletrumma
      calletrumma
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    im ol'skool. nuff said

    Movies + Mobiles+photo

    Signatur

    Ägare till den första brickade svenska HTC magic??
    Stolt före detta ägare till en smält HTC magic!!
    Numera ägare till Sony Xperia Z

    Add me on Google+

    HTC Magic-->Acer liquid-->HTC Desire/Motorola Milestone-->ip4-->Samsung Galaxy s2-->HTC One X-->Sony Xperia Z
  • Laddar...