sydeu
Senaste aktivitet:
31 jan 2024
Blev medlem:
24 feb 2011
Inlägg:
1 578
Mottagna gillanden:
426

Vänner 1

  1. SHM

Har som vän 1

  1. SHM
Ort:
Stockholm
Sysselsättning:
Studying

sydeu

Senior Droid, från Stockholm

Medlem
sydeu sågs senast:
31 jan 2024
    1. tjuren
      tjuren
      Sålde en note edge till Sydeu, snabbt smidig, bra kille.
    2. Jöns
      Jöns
      Sålde en Oneplus till Sydeu. Allt gick utmärkt. Snabbt och smidigt och kalasbra!
    3. Magic163
      Magic163
      Väldigt trevlig säljare! Allt gick super smidigt! rekommenderas starkt.
    4. have.heart
      have.heart
      Köpte en invite av sydeu. Inga problem eller hickups där, trevlig att ha att göra med.
    5. rimion
      rimion
      Köpte en telefon av sydeu. Mycket snabb och smidig affär där telefonen skickades på direkten.
    6. inact_044
      inact_044
      En mycket trevlig köpare. Lätt att ha och göra med. Rekommenderar han.
    7. IbbeKim
      IbbeKim
      Mycket trevlig köpare. Mötes upp på bestämd plats. Smidig affär och rekommenderas varmt!
    8. selko
      selko
      Perfekt köpare. Köpte Spotify Premium för 12 månader av mig, fick koden och gjorde betalningen efteråt efter överenskommelse. Ett föredöme och rekommenderas varmt
    9. Puolalainen
      Puolalainen
      Rekommenderar sydeu starkt, han betalade snabbt och var trevlig att prata med.
    10. Henrik.p
      Henrik.p
      Hx 850w Funkade nästan som utlovat, råkade få fel kablar men det löste sig efter en minimal modifikation av modulernas pin scheman. Kan varmt rekommendera sydeu för en bra produkt och ett trevligt samtal.
      5/5*
    11. TranQ
      TranQ
      Mycket snabb affär och många ++++ för att han har swish!
    12. Ascii
      Ascii
      Tack för en snabb och smidig affär! :D
    13. sectrum
      sectrum
      Hej! Är nexus 7an kvar? Interesserad att byta med lite pengar i mellanhand till en note 10.1 (2012) med cm10.1 på? :)
    14. superg
      superg
      Tack för en väldigt smidigt affär!
    15. guerillerox
      guerillerox
      Tack för köpet, snabb betalning och trevlig köpare rekommenderas. Lycka till med Noten :)
    16. Paralyze
      Paralyze
      Dags och uppdatera din tråd kanske om hårddisken ? ;)
    17. MeemSenco
      MeemSenco
      Tjenare!
      Det var jag som ville byta mot Lumia, men som sagt bodde ju du i Stockholm men vill du skicka mobilen? har väldigt svårt för att lösa ett öga mot öga byte, har inte vägarna förbi Stockholm allt för ofta haha.
      Radarn har jag kartong och hela kittet till, dock till DHD:n har jag tyvärr bara laddare och headset till.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Stockholm
    Sysselsättning:
    Studying
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    S10
    Platta:
    iPad Pro 10.5
    ROM:
    iOS 12

    Signatur

    Samsung Jet, Zte Blade, Xperia Neo, HTC Sensation, iPhone 4s, iPhone 5, iPhone 5s, Galaxy S4, Nexus 5, LG G2, LG G Flex 2, Nexus 4, Galaxy Alpha, LG G3, OnePlus X, Nexus 5x, S6 Edge, S7, Xiaomi Mi 5, HTC 10, S8, P20 Pro, s10, s20, iPhone 12 mini
  • Laddar...