reiman
Senaste aktivitet:
26 mar 2024 kl 21:12
Blev medlem:
12 apr 2011
Inlägg:
528
Mottagna gillanden:
164
Ort:
Örebro

reiman

Adult Droid, från Örebro

Medlem
reiman sågs senast:
26 mar 2024 kl 21:12
    1. Gurex
      Gurex
      Sålde en powerbank. Smidigt gick det!
    2. handkerchief
      handkerchief
      Köpte en Z3 compact som var i toppenskick även fast den hade mer än ett år på nacken. Skickades direkt efter betalning med spårbart som uppskattas. Toppensäljare!
    3. rimion
      rimion
      Köpte en defekt Nexus 5. Trevlig säljare. Skickade telefonen snabbt efter att den var betald.
    4. onekw
      onekw
      Bytte till mig en laptop mot en Z3C. Inga konstigheter, funkade perfekt. +++
    5. Louba
      Louba
      Köpte Office 365 1års prenumeration av reiman. Affären gick mycket smidigt.
      Bara plus från mig
    6. Gorynytj
      Gorynytj
      Trevlig köpare, och snabb betalning. Rekommenderas.
    7. Timpppa
      Timpppa
      Bra och trevlig köpare! Mycket snabb betalning. Rekommenderas!
    8. Prodrive
      Prodrive
      fantastisk bra säljare, betalade via swish och fick mobilen (Z3C) i bättre skick än vad som beskrevs, rekommenderas varmt.
    9. Angshed
      Angshed
      Köpte en Asus NT56U router av reiman, bra kommunikation och snabb leverans. Rekommenderas starkt. :)
    10. ttfest
      ttfest
      Köpte mig en Nexus 5 av reiman, allt gick smärtfritt och väldigt lätt att ha o göra med. Snabb leverans!

      ++++++++
    11. Sleepwalk
      Sleepwalk
      Köpte en Xperia Z av Reiman. Allt gick hur bra som helst. En av dom snabbaste man har haft med att göra här på Swedroid. Rekommenderas.
    12. chrippe7
      chrippe7
      Bytte telefon med Reiman och vi skickade via Posten. Bra paketerat och skicket var som beskrivet, trevlig SweDroidare som rekommenderas! :)
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Örebro
    Operatör:
    halebop
    Telefon:
    iPhone 14 pro
  • Laddar...