Timpppa
Blev medlem:
6 jul 2009
Inlägg:
8 113
Mottagna gillanden:
3 917
Födelsedag:
maj 13
Ort:
Väsby
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. SHM
      SHM
      Snabb betalning via Swish och bra kontakt. Köparen rekommenderas!
    2. ruppan
      ruppan
      Köpte en Nexus 5 av Timpa, betalade i förväg med Swish. Allt gick jättebra!
    3. MrSexor
      MrSexor
      Tackar fr en snabb trevlig affr!
    4. TranQ
      TranQ
      Mycket bra och seriös köpare, bra kommunikation som ledde till snabb och smidig affär och allmänt trevlig.
      Rekommenderas!
    5. nictc
      nictc
      Köpte en iPhone 5s av Timpppa allt gick snabbt och smidigt, mer än nöjd.
    6. Xeroxd
      Xeroxd
      Bytte min Note 3 + pengar mot Timpppas LG G3, mycket snabb och smidig affär, serriös person att göra affär med! :)
    7. Sphex
      Sphex
      Bra säljare, grejerna var i det skick som angavs som dessutom var riktigt bra. 5/5
    8. Lidback
      Lidback
      De sista summan på 2155:- är nu mottagen från Timpppa, och affären är således avslutad. Kan rek. Timpppa till framtida affärer då han skött denna affär med en guldstjärna.
    9. Lidback
      Lidback
      Timpppa valde att köpa en HTC One M8 av mig. Vi kom överens att telefonen skall delbetalas. Dvs 3000:- innan leverans. Jag skickar varan. När Timpppa mottagit varan så sätter han över de resterande 2155:-. Delbetalningen á 3000:- kom fram snabbt och smärtfritt via swish. Återkommer med ett komplett omdöme när jag fått de resterande pengarna efter att Timpppa mottagit varan.
    10. Leo83
      Leo83
      Köpte en Nexus 5 av Timpppa, inga konstigheter, smidig affär och han bjöd även på ett par skärmskydd som han hade övers. Kanon!
    11. 10cent
      10cent
      Sålde en Nexus 5 till Timpppa. Efter överenskommelse så betalade Timppa via Swish.
      Mycket trevlig köpare som jag rekommenderar!
    12. Boegas
      Boegas
      Köpte en Sony Xperia Z Compact som var i topp skick. Mycket trevlig kille, snabb affär och noggrann med kvitton och dokumentation . Rekommenderas!
    13. chrippe7
      chrippe7
      Gjort flera affärer med Timpppa, trevlig kille och allt fungerar alltid smärtfritt. Rekommenderas om man vill köpa något :)
    14. boltis
      boltis
      Köpte en Samsung Galaxy Gear av Timppa. Gick alldeles ypperligt. Snabb kontakt och kanonsnabbt skickat. Från affär till leverans av klocka: Dagen efter. Tack!
    15. DigitalDeleriu
      DigitalDeleriu
      bytte min s4 med timpppa mot en htc one. bra kille att ha göra med och noggrann med kvitton och dokumentation. rekommenderas varmt
    16. mackann
      mackann
      Sålde min s4a till timpppa, försäljningen gick bra, han var trevlig och betala direkt så är nöjd!
    17. HenrikLundqvist
      HenrikLundqvist
      Sålde min S4 till Timpppa. Från PM till affär tog det ca 30 minuter. Mkt trevlig kille, snabb affär och inga som helst bekymmer. Rekommenderas varmt!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    maj 13
    Ort:
    Väsby
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Pixel 7 Pro
    Platta:
    Ipad Pro M1

    Signatur

    Telefon: Iphone 15 Pro Max & Pixel 8 Pro. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...