jimpa77
Senaste aktivitet:
14 feb 2024
Blev medlem:
6 apr 2011
Inlägg:
659
Mottagna gillanden:
291

Vänner 1

Har som vän 2

Ort:
Gefle

jimpa77

Adult Droid, från Gefle

Medlem
jimpa77 sågs senast:
14 feb 2024
    1. Anthraxabuz
      Anthraxabuz
      Sålde två skal till @jimpa77 bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas!
      1. jimpa77 gillar detta.
    2. Lasse58
      Lasse58
      Köpte en iPhone av jimpa77, allt i sin ordning, väl paketerat. Toppensäljare, rekommenderas!
      1. jimpa77 gillar detta.
    3. ninjaa
      ninjaa
      Köpte en Nokia 8 av jimpa77. Allt var precis som utlovat, och skickade så jag hade den dagen efter. En bra säljare!
      1. jimpa77 gillar detta.
    4. Timpppa
      Timpppa
      Köpte en Honor 8 av jimpa77. Allt såg bra ut och som beskrivet. Snabbt skickat och en säljare som rekommenderas varmt vid distansaffärer!
      1. jimpa77 gillar detta.
    5. tpalsson
      tpalsson
      Köpte en iPhone 6S av jimpa77. Fungerade perfekt, allt kändes tydligt och bra, inga konstigheter. Rekommenderar säljaren
      1. jimpa77 gillar detta.
    6. Theez
      Theez
      Köpte en Galaxy S6 av jimpa77, perfekt paketerat och nyskick som utlovat! Snabb frakt och bra kommunikation, rekommenderar säljaren.
      1. jimpa77 gillar detta.
    7. kalleboston
      kalleboston
      Jag köpte en iphone av jimpa77. Den var lika fin som utlovat, packad i paket enligt regelboken.
      Han tog sig till och med till poststället på kvällen för att posta den till mig så jag skulle ha den innan helgen. Mycket uppskattat. Högsta betyg som säljare!
      1. jimpa77 gillar detta.
    8. tomishu
      tomishu
      Köpte en Sony Z3 av Jimpa77, möttes upp och gjorde snabb och smidig affär. Rekommenderas.
      1. jimpa77 gillar detta.
    9. Prodrive
      Prodrive
      fantastiskt bra säljare (Iphone 6 plus). allt var som det skulle, bra kommunikation. rekommenderas varmt
      1. jimpa77 gillar detta.
    10. qsecofr
      qsecofr
      Köpte en defekt Lumia av jimpa77, allt gick perfekt!
      1. jimpa77 gillar detta.
    11. Huggloss
      Huggloss
      Väldigt smidig affär (s4 mini) - och rekordsnabb frakt med posten :)
      Precis som ovanstående ger jag högsta betyg för affären, kunde inte vara mer nöjd! Tack!
      1. jimpa77 gillar detta.
    12. DkY
      DkY
      Högsta betyg för affären (Z1 Compact) där jag var köpare. Trevlig kontakt och ultra-snabbt skickat, tack! :)
      1. jimpa77 gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Gefle
  • Laddar...