nictc
Senaste aktivitet:
23 okt 2020
Blev medlem:
11 nov 2010
Inlägg:
1 483
Mottagna gillanden:
269

Vänner 1

Har som vän 1

Ort:
Stockholm

nictc

Senior Droid, från Stockholm

Medlem
nictc sågs senast:
23 okt 2020
    1. Theez
      Theez
      Sålde en iPhone 7 till @nictc, smidig affär och bra kommunikation! Reko snubbe
    2. Sallis
      Sallis
      Sålde en iPhone 6S till nictc. Träffades på stan, snabb och smidig affär, rekommenderas!
    3. Lokf
      Lokf
      nictc har köpt digitala biobiljetter av mig, snabb betalning och bra konversation! Rekommenderas! =) En köpare jag gärna gör affär med igen.
    4. Miiliio
      Miiliio
      nictc Köpte en chromecast av mig.
      Träffades upp, gick snabbt och enkelt. :)
    5. Swe
      Swe
      Sålde Jabra Sport Coach trådlöst in-ear musikheadset till nictc, betalning enligt överrenskommelse med Swish. Skulle inte tveka att göra affär med nictc igen.
    6. Jizzler
      Jizzler
      Handlade ett headset - funkade perfekt! Rekommenderas varmt :)
    7. niclasc
      niclasc
      Köpte ett par hörlurar som jag betalde med Swish och Nictc skickde direkt. Kanonbra säljare
    8. have.heart
      have.heart
      @nictc köpte en Galaxy Alpha av mig. Betalade via Swish, snabbt och smidigt. Rekommenderas!
    9. have.heart
      have.heart
      Jag köpte en Galaxy Tab S av @nictc och det var synnerligen välförpackat och plattan stämde med objektbeskrivningen. Inga problem!
    10. tjuren
      tjuren
      köpte netflix av nictc och det var en mycket smidig affär, rekomenderas.
    11. Assman
      Assman
      Hej!

      Jag såg din tråd i köp&sälj

      Jag har fått ut en vit/silver iPhone 5s på försäkringen då min förra åkte i backen. Jag har inte ens tagit bort plasten ännu på denna. Om du är intresserad så är det du som får ta bort den själv. Skicket är förstås helt prickfritt. Kartongen och kvittot på den ursprungliga telefonen följer med. 16 GB minne. Olåst. 3500:- hade jag tänkt mig.

      Mvh Robin Andersson
    12. Timpppa
      Timpppa
      Slde en Iphone 5S till nictc och allt gick smidigt och snabbt! Rekommenderas!
    13. Puolalainen
      Puolalainen
      Kpte ett Fifa 14 som var som utlovat, rekommenderas!
    14. Louba
      Louba
      Denna gången var det nictc tur att köpa mobil av mig.
      Samma gång som när jag handlade av honom, inga konstigheter och trevlig att ha å göra med!

      Rekommenderas
    15. cgswe
      cgswe
      har du fått tag i någon ny mobil? vet att du letade innan
      Med vänlig hälsning cg
    16. Rizze82
      Rizze82
      Rekommenderar nictc som säljare. Köpt en Note 3 av honom och den var väldigt bra paketerad. Riktigt smidig och bra affär.

      ps: Är sjukt nöjd med luren =)
    17. mrNoodles
      mrNoodles
      Lägger bud men svarar sen inte på PM då han har högsta bud då budgivningen slutar, oseriöst beteende.
      1. Gurkburk92 gillar detta.
    18. Louba
      Louba
      Rekommenderar nictc som säljare. Köpte hans Sony Z1 Compact. Inga konstigheter, jag förde över pengar och samma dag postade han paketet och jag fick ett kolli-nr,
      Extra plus till ett väl emballerat paket.
    19. mb-dape
      mb-dape
      Kan verkligen rekommendera nictc som säljare! Jag förde över pengar i förskott, han skickade direkt, välemballerat och telefonen var i nyskick.
    20. Acentren
      Acentren
      Efter att själv ha kontaktat nictc angående att få köpa hans Note 3 så genomfördes en väldigt smidig affär där nictc var väldigt snabb med att svara på PM och såg till så att jag på lättast sätt skulle kunna hämta upp telefonen. Kan verkligen rekommendera nictc som säljare, 5/5 androider.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Stockholm
    Telefon:
    iPhone 8+

    Signatur

    Malmö FF < 3
  • Laddar...