stealth.pilot
Senaste aktivitet:
27 mar 2024 kl 21:44
Blev medlem:
13 maj 2012
Inlägg:
704
Mottagna gillanden:
230

Vänner 1

Har som vän 3

stealth.pilot

Adult Droid, från Södra Stockholm

Medlem
stealth.pilot sågs senast:
27 mar 2024 kl 21:44
    1. Prelow
      Prelow
      Köpte ett skal till iPhone 6 av mig. Mycket snabb betalning! Rekommenderas :)
    2. Xeroxd
      Xeroxd
      Köpte MX Performance mus + chromecast av stealth.pilot, smidig och bra affär!
    3. jt_kian
      jt_kian
      Sålde Iphone 6/6S Spartan Shield Tempered Glass till stealth.pilot. Trevlig köpare som var riktig smidig att göra med och snabb med betalningen.
    4. pacmeyer
      pacmeyer
      Jag köpte en LG G4 av stealth.pilot som man får säga är en utmärkt säljare. Snabba svar på meddelanden, blixtsnabb leverans och bra paketerat! Lysande!
    5. lulzfactor
      lulzfactor
      Böt min iphone 6 plus mot denne mans nexus 6. Oerhört smidig affär, rekommenderas varmt.
    6. hickan
      hickan
      Nu har jag även sålt en Nexua 6 till stealth.pilot, lika smidigt och enkelt som sist. Kanontrevlig köpare inga konstigheter.
    7. hickan
      hickan
      Sålde en s6 edge till stealth.pilot, kanon köpare smidig och snabb betalning. Kan varmt rekommenderas!
    8. maxperes
      maxperes
      Sålt en Nexus 4 till stealth.pilot, hur smidigt som helst! Betalning skedde snabbt och inget krångel eller gnäll :) Rekommenderas!
    9. silverfang
      silverfang
      Sålde en galaxy s5 till stealth.pilot. Trevlig kontakt och snabbaffär ! Rekommenderas varmt.
    10. joama73
      joama73
      Köpte en iPhone 4S av stealth.pilot, bra trevlig kontakt innan köpet och väldigt snabb leverans, kom dagen efter affären genomfördes.
    11. have.heart
      have.heart
      Sålde en HTC One M8 till stealth.pilot. Han är stabiliteten personifierad. Inga som helst problem.
    12. Prelow
      Prelow
      Köpte en hdmi kabel. Var som ny, är väldigt nöjd. Rekommenderas :)
    13. Nevgh
      Nevgh
      Sålde en OnePlus One till stelth.pilot. Snabb kontakt, snabb betalning. trevlig köpare!
      Rekommenderas varmt
    14. have.heart
      have.heart
      Sålde en Nexus 4 till stealth.pilot. Trevlig kille och en mycket smidig affär. Rekommenderas!
    15. blerimus
      blerimus
      Rekommenderas som köpare, snabb och smidig affär!
    16. chrippe7
      chrippe7
      Köpte min Nexus 5, trevlig kille och träffades på bestämd plats och tid utan konstigheter. Rekommenderas!
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Södra Stockholm
    Operatör:
    Comviq, Tele2
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max
  • Laddar...