Timpppa
Blev medlem:
6 jul 2009
Inlägg:
8 113
Mottagna gillanden:
3 917
Födelsedag:
maj 13
Ort:
Väsby
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. alterswede
      alterswede
      Köpte en telefon av mig på distans, där affären gick väldigt smidigt med hjälp av Posten och Swish. Bra och trevlig kille som håller vad han lovar.
    2. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Jag köpte en Galaxy S6 av Timpppa och betalade allt i förskott utan tvekan. Bra kontakt hela tiden och en underbar människa att göra affärer med. Allt dök upp som lovat och han var verkligen mån om att jag skulle bli nöjd. Rekommenderas verkligen att göra affärer med!
    3. Finskpinne
      Finskpinne
      Super smidig affär med Alpha batteriet!
      Rekommenderas! 10 av 10 poäng!
    4. Droid_269
      Droid_269
      Toppen köpare!
    5. silverfang
      silverfang
      Sålde en samsung trådlös laddare till Timpppa. Trevlig och snabb smidig affär som alltid. Rekommenderas varmt.
    6. Dahné
      Dahné
      Sålde en Tablet Z2 till Timpppa, grymt smidig affär och riktigt trevlig kille. Rekommenderas varmt.
    7. tojjetok
      tojjetok
      köpte mobil snabbt skickat, väl packat samt trevligt bemötande, rekommenderas.
    8. nassej
      nassej
      Sålde en xperia z3 till timpppa, trevlig köpare som rekommenderas ! Allt gick snabbt och smidigt.
    9. HasseY
      HasseY
      Såld en iPhone 5 till Timpppa. Allt gick smidigt till. Snabb Swish betalning, snabb och trevlig kommunikation. Rekommenderas starkt!
    10. silverfang
      silverfang
      Trevlig köpare sålde en nexus 6 64gb. Snabb o smidig affär. Rekommenderas!
    11. macrus
      macrus
      Mötte upp Timpppa och köpte en Chromecast och AppleTV i toppskick, mycket trevlig, snabb och smidig affär. Rekommenderas!
    12. manola1027
      manola1027
      Kan rekommendera Timpppa varmt. Gör allt för att motparten ska bli nöjd. Gör gärna affärer med honom igen.
    13. Puolalainen
      Puolalainen
      Köpte en Gear fit av Timpppa. Allt var i jättefint skick och snabb leverans.

      Rekommenderas!
    14. Ramqvist
      Ramqvist
      Köpte en LG Nexus 5 av Timpppa. Leveransen gick med kanonfart. Telefonen var välpackad och korrekt enligt beskrivning. Rekommenderas!
    15. DigitalDeleriu
      DigitalDeleriu
      Alltid ett sant nöje att tröffa Timppa som köpte min s5. God jul och grått nytt hår på dig. Smidigt att göra affär med.
    16. makke
      makke
      @Timpppa Köpte en Nexus 5 utav mig, inga konstigheter. Även skönt att det inte var några sista minuten försök till att pruta, utan när produkten var granskad så betalades överkommet pris utan diskussion.
    17. Prelow
      Prelow
      Köpte en Note 4 av @Timpppa. Andra gången vi gjort affärer. Betalade i förväg till hans konto. Han skickade som vi hade kommit överens om. Bra packat, allting var som utlovat. Trevlig säljare, kan bara rekommendera!!
    18. w4kk0
      w4kk0
      Timpppa köpte lite datordelar av mig. Seriös, trevlig och kan varmt rekommenderas!
    19. Lidback
      Lidback
      Timpppa köpte en Galaxy Note 4 av mig. Supersnabb betalning i vanlig ordning. Andra gången han köper en telefon från mig. Kan rek. som köpare!
    20. Cupcakes
      Cupcakes
      Sålde en iPad Mini. Hämtade på plats och betalade med Swish. Bra att göra affärer med! Tack för en trevlig och smidig affär. :)
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    maj 13
    Ort:
    Väsby
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 15 Pro Max
    Telefon 2:
    Pixel 7 Pro
    Platta:
    Ipad Pro M1

    Signatur

    Telefon: Iphone 15 Pro Max & Pixel 8 Pro. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...