selko
Senaste aktivitet:
18 apr 2024 kl 12:29
Blev medlem:
15 maj 2011
Inlägg:
1 687
Mottagna gillanden:
431
Ort:
Umeå
Sysselsättning:
Lärare

selko

Senior Droid, från Umeå

Medlem
selko sågs senast:
18 apr 2024 kl 12:29
    1. xmonox
      xmonox
      Väldigt trevlig och reko person. Rekommenderas varmt för er som funderar på att göra affär!
      1. selko gillar detta.
    2. silverfang
      silverfang
      Sålde en Iphone 6 plus till selko trevlig bra kommunikation och snabb betalning. Rekommenderas varmt!
      1. selko gillar detta.
    3. Zoobo
      Zoobo
      Sålde en iphone 6 plus till denna trevliga kille,mötte upp och gjorde affär 5 starka stjärnor ska han ha. Rekomenderas varmt .
      1. selko gillar detta.
    4. Naruto
      Naruto
      Sålde en Nexus 5 till denna unge man. Snabb betalning och affär, rekommenderas varmt.
      1. selko gillar detta.
    5. Dahné
      Dahné
      Köpte selkos Mate 7. Grym kommunikation och jävligt trevlig kille. Skickade telefonen ett par timmar efter jag betalat och jag hade den nästa arbetsdag. Rekommenderas!
      1. selko gillar detta.
    6. Gurex
      Gurex
      Smidig affär, bytte en telefon mote en ipad + pengar. Trevlig kille och seriös.
      1. selko gillar detta.
    7. subwoofer
      subwoofer
      Ännu en kanonaffär med Selko. Köpte ens Nexus 6 som skickades redan nästa dag. Välinslagen och i mycket fint skick när jag hämtade ut den på Posten. Oerhört ärlig som person. Går inte att göra annat än att rekommendera denna medlem!
      1. Mobilnörden2000, selko och kalleboston gillar detta.
    8. have.heart
      have.heart
      Selko är en klippa. Mycket trevlig och betalade omgående via Swish. 5 av 5 :)
      1. selko gillar detta.
    9. Mobilnörden2000
      Mobilnörden2000
      En mycket trevlig köpare som går att lita på.
      1. selko gillar detta.
    10. Droid82
      Droid82
      Sålde 2 bluetooth-headsets till Selko och han var seriös och betalade snabbt och var mycket trevlig så kunde inte vara mer nöjd. :)
      1. selko gillar detta.
    11. Asawi
      Asawi
      Köpte en Samsung Note i absolut toppskick av denna extrem serviceinriktade medlem. Tummen upp!!
      1. selko och Droid82 gillar detta.
    12. amstaffpwr
      amstaffpwr
      Tjena!
      Tar en rvare hr,ser att du har en kompis som bor p land.
      Jag r ute efter ngot som heter Laxmajons det r ett plgg som man har p mackan.Det gr dock inte att kpa hr i Sverige lngre.Tror du du skulle kunna hra med din kompis om han kan skicka ngon tub till mig.?
      /Micke
    13. Erkki
      Erkki
      Salde min Nexus 7 gen2 till selko och allt har gatt valdigt bra, snabb och smidig affar. Han skickade pengarna dagar innan jag skickade plattan! Rekommenderas!
      1. selko gillar detta.
    14. Nevgh
      Nevgh
      Super kpare, snabbt o smidigt helt perfekt!
      1. selko gillar detta.
    15. wdrsn
      wdrsn
      superb sljare, bra kommunikation och snabb leverans!
      1. selko gillar detta.
    16. Nickhe
      Nickhe
      Rekommenderar också Selko, allt har gått riktigt bra ! Klar Kommunikation och väldigt hjälpsam! :) förklarade dessutom hur man fixade swish ! :D
      1. selko gillar detta.
    17. subwoofer
      subwoofer
      Superb säljare. Köpte en Sony Xperia Tablet Z av Selko. Nästa dag var den skickad välemballerad och i samma fina skick som tråden och bilderna gjorde gällande.

      Skulle utan tvekan göra affärer med Selko igen. Rekommenderas!
      1. selko gillar detta.
    18. Drasuten
      Drasuten
      Sålde en bärbar dator till Selko. Han mötte upp på plats enligt överenskommen tid och affären fullföljdes smidigt. Trevlig och snabb kommunikation innan. Rekommenderas!
      1. selko gillar detta.
    19. Lidback
      Lidback
      Bra köpare som swishade över pengarna. Datorn är inlämnad hos postombudet. Kolli-id fick du via MMS med bild på inlämningskvittot. Du kommer få ett sms till ditt mobilnummer när ditt paket finns att hämta ut.

      Mvh,
      Andreas
      1. selko gillar detta.
    20. salle74
      salle74
      Sålde en Nexus 5, inga problem snabb betalning.
      1. selko gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Umeå
    Sysselsättning:
    Lärare
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3
    Platta:
    iPad Air
  • Laddar...