mickeko
Senaste aktivitet:
19 jun 2021
Blev medlem:
24 jun 2010
Inlägg:
3 285
Mottagna gillanden:
414

mickeko

Professional Droid, från Stockholm, Sverige

Hedersmedlem
mickeko sågs senast:
19 jun 2021
    1. conny85
      conny85
      Mickeko varför är det ett frågetecken som visningsbild trots att jag laddat upp en bild? Går man in på min profil kan ja se bilden men inte annars =) ps blir det fika imorn :P
    2. blakken
      blakken
      hej jag undrar var jag kan hitta en original rom 2.2 till galax så att jag kan flascha via odin.
      det har bitt nå fel på min galax.
      MVH Lars
    3. TIMTRUTTA
      TIMTRUTTA
      hej har uppdaterat till froyo men det finns ingen market hur hittar jag den ? tacksam för svar
    4. knudsen777
      knudsen777
      Hej Mickeko!

      Jag har problem med min Galaxy S, kameran har slutat att fungera. Jag har använt mig av Z4room och one click laggfix på telefonen och har varit nöjd med resultatet av denna. Men nu då jag ska skicka telefonen på lagning måste telefonen vara ren från allt för att garantin ska gälla. Problemet är att Superuser programmet är kvar, jag har provar med allt, sopat interna minneskortet och gjort återställning av telefonen men inget gör att superuser programmet försvinner och telefonen kan inte ha spår av att jag roomat telefonen. Kan kan inte Odin programet och är nervös av mig för att jag ska göra något fel i att flasha telefonen med odin.

      Jag det tänkas sig att jag kan få din hjälp över kanske telefonen i guida hur man gör så att det inte skiter sig....jag skulle vara SÅÅÅÅ tacksam. Jag är 38år och inte tonåring som kommer tjata hål i huvudet på dig ;-D

      Tack så länge iaf för hjälpen!
      Mvh Henning
    5. conny85
      conny85
      God Jul =)
    6. rocky84
      rocky84
      hej mickeko har en fråga wet du om det finns en divx web player till android,att jag kan kolla stremade divx filmer. Tack.
    7. Newages
      Newages
      NY KIES Uppdatering!
      Har laddat ner och installerat KIES Update v. 1.5.3.10103.100.
      Kan det vara inför Froyo 2.2 update?
      Inlagd under officiella tråden för KIES
      Vet inte om jag skall lägga inden som eget inlägg?
    8. littlelen
      littlelen
      Tjennare!
      Sorry för privat inlägg, men sitter lite väl i skiten och känner att jag inte vill virra ut mig allt för mycket med denna dyra lur..

      Finns de möjlighet att prata med dig över msn mer privat för telefonhjälp under dagen/kvällen?

      Problem:
      Körde din guide för min Tysklandslur som inte ville uppdatera, sparade ner min gamla data och stoppade in den data som du erhöll..
      Gick bra att uppdatera men hamnade bara på JM1 igen, testade samma sak igen, samma resultat. Körde sedan 3knappskombo o körde wipe där på factory.
      Fick istället problem med att alla program mer eller mindre bara crashar när luren bootar. Så nu är den obrukbar. Ansluta till Kies funkar fortfarande fint och har testat att flasha om flera ggr, händer inget annat.. Så nu sitter jag ordentligt i skiten :(

      Skulle vara extremtacksam för hjälp.

      Mvh
      Lenny Axelsson
      msn: [email protected]
      mail: [email protected]
    9. simon
      simon
      ok jag kommer o hämtar dig.. ingen fara.. 15 min
    10. simon
      simon
      36 år ... hurra hurra
    11. amiraoussama
      amiraoussama
    12. rawKin
      rawKin
      Halloj! Satt med min sgs igår och såg din guide för svenskt swype.. gjorde som det stod och nu står jag utan tangentbord.. vad har jag gjort fel och hur åtgärdas det ?
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Stockholm, Sverige
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8 (SM-N950F)
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy Note 4 (SM-N910F)
    Platta:
    Google Nexus 7 (2013)

    Signatur

    Apple byggde en mobilplattform för sina idéer, Google byggde en för allas.