Mrhoyt
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 06:21
Blev medlem:
22 nov 2010
Inlägg:
2 448
Mottagna gillanden:
1 117
Födelsedag:
2 apr 1987 (Ålder: 36)
Ort:
Kungsbacka

Mrhoyt

Professional Droid, 36, från Kungsbacka

Medlem
Mrhoyt sågs senast:
28 mar 2024 kl 06:21
    1. polar590
      polar590
      Köpte en chromecast,skickade snabbt och var enligt beskrivningen säljare kan rekommenderas.
    2. 10cent
      10cent
      Köpte en Apple tv 4 av Mrhoyt. Betalade via swish och paketet skickades till mig innan jag hann blinka till :).
      Rekommenderas starkt vid framtida affärer!
    3. torbjorn
      torbjorn
      Bra säljare och snabb leverans!
    4. Chiffer
      Chiffer
      Köpte en blå Honor8 32GB. Bra kommunikation, enkel betalning via Swish. Snabb och smidig säljare! Rekommenderar :)
    5. joama73
      joama73
      Köpte två Chromecast Audio av Mrhoyt, snabb och smidig affär med bra kommunikation, kan verkligen rekommendera honom som säljare.
    6. Bosse.K
      Bosse.K
      Hade köpt en honor 8 som comviq tog tid med att leverera.Det blev en del swishande fram och tillbaka.
      Allt bra skött.Rekomenderas.Kommer köpa Telefonen av honom när den kommer
      1. Mrhoyt gillar detta.
    7. qsecofr
      qsecofr
      Köpte ett 4g modem. Jättesnabbt skickat och bra förpackat.
    8. Gurex
      Gurex
      Köpte en dator av Mrhoyt, Bra kontakt och precis som han sagt. Rekommenderas för affärer på forumet alltså!
    9. Englund81
      Englund81
      Bestämde mig för köp onsdag em. Har grejerna i brevlådan när jag kom hem efter jobbet på fredagen. Bra packat, allt fungerande och väldigt bra skick.
      Kommer hålla ögonen öppna om han säljer mer.
    10. amstaffpwr
      amstaffpwr
      Köpte en Asus powerbank samt en Belkin express av Mrhoyt,Bra säljare..
    11. gneken
      gneken
      Köpte ett par hörlurar av Mrhoyt och mötte upp honom personligen. Bra och smidig affär, rekommenderas.
    12. Roshag
      Roshag
      Köpte en Chromecast 2 av Mrhoyt. Jag betalade med swish och han skickade produkten dagen efter. Det var väl paketerad, rekommenderar denna säljaren!
    13. 10cent
      10cent
      Köpte en Sony Smartwatch 3 av Mrhoyt. Betalade i förskott via Swish och varan skickades efter betalning till mig. Mycket smidig affär och en klockren säljare som jag rekommenderar. ++++++
    14. conny85
      conny85
      Sålde hörlurar till Mrhoyt som betala snabbt, inga problem. Rekommenderas!
    15. linusv
      linusv
      Köpte en Chromecast Audio och Mrhoyt skickade dagen efter pengar kommit in via swish. Tack för smidig affär!
    16. qudos
      qudos
      Köpte en Asus Transformer från Mrhoyt och det fungerade hur bra som helst. Paketet var väldigt välgjort och bra skyddat. Rekommenderas!
    17. joama73
      joama73
      Köpte en Aircast av Mrhoyt, snabb och smidig affär, rekommenderas starkt.
    18. Gurex
      Gurex
      Köpte en sw2 och allt gick hur smidigt som helst. Rekommenderar den här swedroidaren!
    19. chrippe7
      chrippe7
      Kanon säljare, trevlig kontakt och snabbt skickat! Rekommenderas :)
    20. DkY
      DkY
      Mycket bra säljare, bra kommunikation och prylen snabbt på brevlådan. Rekommenderas varmt! :)
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Födelsedag:
    2 apr 1987 (Ålder: 36)
    Ort:
    Kungsbacka
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Apple iPhone 12
    Platta:
    Apple iPad 8th Gen
  • Laddar...