jagu
Senaste aktivitet:
24 mar 2024 kl 11:53
Blev medlem:
6 apr 2010
Inlägg:
803
Mottagna gillanden:
323

Har som vän 2

Ort:
Värmdö

jagu

Adult Droid, från Värmdö

Medlem
jagu sågs senast:
24 mar 2024 kl 11:53
    1. ruppan
      ruppan
      Köpte en LG G3 av jagu. Snabb och smidig affär, trevlig kille, rekommenderas varmt!
    2. ttfest
      ttfest
      Köpte en LG G Pad 8.3 av Jagu utan några som helst problem! Smidig affär, rekommenderas starkt!
    3. Chabbe11
      Chabbe11
      Snabb och smidig affär där jagu köpte en iPhone av mig. Kan starkt rekommendera
    4. Droid_269
      Droid_269
      Sålde ett par hörlurar till jagu, snabb betalning via swish och inga problem. Rekommenderas.
    5. tojjetok
      tojjetok
      köpte ett par marshall stanmore hörlurar, inga problem god kontakt
    6. Miiliio
      Miiliio
      Sålde ett mekaniskt tangentbord och en snabb affär utfördes! Riktigt trevlig och seriös..Rekommenderas!
    7. tom eriksson
      tom eriksson
      Hej jag har en ipad mini retina 16gb i mycket bra skick med kartong och kvitto/garanti kvar + mm, maila [email protected] om du fortf är intresserad.
    8. Hänglås
      Hänglås
      Tog över ett mobiltbredband från Jagu och det funkar perfekt. Affären skedde på distans.

      Slde ett mineskort till honom ocks, snabb betalning via Swish och inga problem att f till en snabb affr med.
    9. Mellon
      Mellon
      Kpte en 3g-dongle utav jagu. Gick mycket smidigt. Packat kanon bra och varan var i mycket fint skick. Rekommenderas som sljare!
    10. gneken
      gneken
      Ett 3G USB modem pvg frn Jagu! Smidig affr, rekommenderas! =)
    11. HasseY
      HasseY
      Sålde ett Samsung batteri med tillhörande skal till Jagu. Affären gikck smidigt till med snabb betalning med Swish. Trevligt pratas med också. Rekommenderas.
    12. pia
      pia
      Hej!

      Såg din förfrågan om någon var intresserad av att dela kursen på mind Academy med dig. Jag är intresserad! La upp konto för att få kontakt med dig. Mejla mig på [email protected] eller ring mig på 073-9527540.

      Hälsningar
      Pia
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Värmdö
    Operatör:
    Telia + Tre
    Telefon:
    Asus Zenfone 9
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab S7+
  • Laddar...