selko
Senaste aktivitet:
28 mar 2024 kl 15:14
Blev medlem:
15 maj 2011
Inlägg:
1 687
Mottagna gillanden:
431
Ort:
Umeå
Sysselsättning:
Lärare

selko

Senior Droid, från Umeå

Medlem
selko sågs senast:
Ser på ämne Oneplus nord 3, 28 mar 2024 kl 15:14
    1. 10cent
      10cent
      Sålde en mobil till Selko och hela affären genomfördes utan problem. Mycket trevligt att göra affärer med Selko!
      Rekommenderas starkt vid framtida affärer! +++++++
      1. selko gillar detta.
    2. Louba
      Louba
      Köpte en Lg G4 av @selko
      Mycket trevlig kontakt och inga konstigheter.
      Rekommenderas varmt att göra affärer med
      1. selko gillar detta.
    3. joff
      joff
      Sålde en LG g3 till selko. Smidig affär från början till slut. Rekommenderas varmt!
      1. selko gillar detta.
    4. Mobilnörden2000
      Mobilnörden2000
      Köpte en Motorola Moto X Style. Som vanligt är detta en väldigt seriös och trevlig person. Snabb kommunikation samt väldigt bra beskrivet skick :)
      1. selko gillar detta.
    5. have.heart
      have.heart
      Jag sålde två lurar till @selko. Sammanfattningsvis: alltid bra! :)
      1. selko gillar detta.
    6. sahi
      sahi
      Jag sålde en Sony Xperia Z5 till selko. En enastående person att göra affärer med. Han är mycket seriös och extremt trevlig vid kommunikation. Jag gör mer än gärna diverse affärer med selko igen! Rekommenderas starkt!
      1. selko gillar detta.
    7. Mobilnörden2000
      Mobilnörden2000
      Sålde en Xperia Z2 Tablet till selko, mycket trevlig och snabb komunikation samt trevlig. Rekomenderar honom varmt.
      1. selko gillar detta.
    8. chrippe7
      chrippe7
      Köpte en Nexus 10 av Selko, levererades snabbt och trevlig kommunikation som alltid! Rekommenderas!
      1. selko gillar detta.
    9. kissidor
      kissidor
      selko köpte en huawei mediapad x2 av mig. precis lika trevlig och pålitlig som alla tidigare omdömen säger, kan bara instämma i rekommendationerna :)!
      1. selko gillar detta.
    10. Johan Hillborg
      Johan Hillborg
      Bra och trevlig säljare. Köpte en Nexus 5. smidig affär, kan bara rekomendera Selko.
      1. selko gillar detta.
    11. have.heart
      have.heart
      Sålde två lurar till selko. Trevlig kille, snabb betalning, aldrig några problem.
      1. selko gillar detta.
    12. tomsson
      tomsson
      Köpte en Xiaomi RedMi note 2 prime, swishade igår och fick telefonen idag. Suverän person att ha att göra med, supersnabba och ärliga svar.
      1. selko gillar detta.
    13. Theez
      Theez
      Sålde en Galaxy s6 till Selko, snabb betalning och bra kommunikation! Reko kille som jag skulle göra affär med igen!
      1. selko gillar detta.
    14. easycure1974
      easycure1974
      Bästa köparen som finns. Både träffat och sålt på distans och bättre kan det inte bli!
      1. selko gillar detta.
    15. knut_jr
      knut_jr
      Sålde en telefon till Selko. Inga konstigheter, en snabb smidig affär.
      1. selko gillar detta.
    16. jt_kian
      jt_kian
      Köpte en Nexus 7 av selko och allt funkade alldeles perfekt. Riktig bra kommunikation och han är väldig ärlig och förklara allt detaljrikt. Dessutom är han snabb och smidig. Som tidigare medlemmar sagt han är den trevligaste personen man har gjort affär med här på Swedroid. Rekommenderas starkt selko!
      1. selko gillar detta.
    17. hickan
      hickan
      Köpte en lg g-watch r av Selko. Supersmidigt och snabbt. Rekommenderas!
      1. selko gillar detta.
    18. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Sålde en iPhone till Selko och fick snabb betalning! Kan rekommendera Selko varmt!
      1. kalleboston och selko gillar detta.
    19. ruppan
      ruppan
      Sålde en Oppo Find 5 till Selko, snabb betalning och affär. Rekommenderas!
      1. selko gillar detta.
    20. Psykos
      Psykos
      Jag har sålt flera saker till Selko, både personligen och över posten. Det är alltid ett rent nöje att göra affär. Snabba betalningar och superbra kontakt. Högsta poäng av mig, trevligaste personen jag har haft kontakt med på SweDroid.
      1. selko gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

    Ort:
    Umeå
    Sysselsättning:
    Lärare
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    LG G3
    Platta:
    iPad Air
  • Laddar...